Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović 'DARUJMO HRVATSKO': 'Neka se u božićnom škartocu s poklonima nađu naši proizvodi'

'DARUJMO HRVATSKO': 'Neka se u božićnom škartocu s poklonima nađu naši proizvodi'

Svoje proizvode izložilo je 46 proizvođača

'Darujmo hrvatsko', akcija koju tradicionalno, točno mjesec dana prije Božića, organizira HGK – Županijska komora Split okupila je i ove godine veliki broj zainteresiranih. 

Ideja je promocija izvornih i kvalitetnih hrvatskih proizvoda te omogućavanja građanima i tvrtkama kupovine originalnih poklona za predstojeće blagdane. 

U akciji sudjeluju tvrtke nositelji znakova 'Hrvatska kvaliteta'  i 'Izvorno hrvatsko', kao i proizvođači ostalih kvalitetnih, domaćih proizvoda. 

Joze Tomaš, predsjednik splitske HGK, kazao je kako je namjera mjesec dana prije Božića osvijestiti građane i poduzetnike kako se u našem škartocu mogu naći hrvatski proizvodi. 

- Time potičemo i gospodarstvo u cjelini. Poruka je jasna i glasna, nastojmo u našu vreću s poklonima ubaciti hrvatske proizvode jer to je najbolji dar. Naravno, da  i kroz cijelu godinu imamo tu naviku, ali evo počnimo sada - rekao je Tomaš.

Akciju je pozdravio i Josip Zaher, potpredsjednik nacionalne HGK za trgovinu i financijske institucije.

-  Sve zbog promocije hrvatskih proizvoda, radi opstojnosti industrije, radi toga da nas četiri milijuna naučimo živjeti, kupovati, raditi i uživati u našim proizvodima. Ako nećemo sami, tko će - rekao je Zaher.

Istaknuo je i da ovakvim aktivnostima pomažemo i svojoj braći, očevima i svojim prijateljima koji rade u industriji.

- Zemlja bez proizvodnje, samo s uslugama nije dugoročnost ekonomije i gospodarstva. Posebnu vrijednost ima na Jadranu zbog turista, da shvate da je naš proizvod kvalitetan i da uživaju u njemu - podvukao je Zaher.

Pjero Zekan, ispred Orgule grupe, proizvođača maslinovog ulja je naveo kako im mnogo znači oznaka 'Hrvatska kvaliteta' koju nose za tri serije proizvoda, za ekstra djevičansko ulje, maslinovo ulje sa začinskim biljem te morsku soli s dodatcima.

- Oznaka nam daje dodatnu vrijednost, turisti to posebno cijene. Čak su nas zvali iz Češke i Slovačke za vrijeme lockdowna da im pošaljemo naše ulje ili sol.

'Ako ne možemo doći, da bar uživamo u tome' govorili su nam - otkrio je Zekan.

S njim se složila i Tina Gotovac iz marketinga firme Galeb.

- Kupci su prepoznali našu kvalitetu i cijene hrvatski proizvod - zaključila je.


Vaša reakcija na temu