Besplatno predavanje o digitalnom marketingu otkriva koje trendove smo dočekali, a koji nas tek očekuju

Besplatno predavanje o digitalnom marketingu otkriva koje trendove smo dočekali, a koji nas tek očekuju

Petar Bogdan će se naći u ulozi predavača na Ekonomskom fakultetu u Splitu

Predavanje o digitalnom marketingu, u organizaciji Kluba mladih Split, održat će se u petak, 12. srpnja, s početkom u 17 sati na Ekonomskom fakultetu u Splitu u dvorani 13 na 3. katu, a bit će priče o tome kako se mediji konzumiraju i mijenjaju iz temelja te koje promjene nas još očekuju. Predavanje 'S ponistre se vidi digital: Što je ovdje, a što je tek na obzoru?' održat će Petar Bogdan, koji će se osvrnuti koliko smo napredovali zadnjih 15 godina i koji trendovi nas očekuju u budućnosti.

Prosječan čovjek u današnje vrijeme je obasipan s ogromnom količinom informacija na dnevnoj bazi. Prvo što gledatelj učini čim se počnu prikazivati reklame na televiziji, jest da poseže za pametnim telefonom. U tom trenutku, svako daljnje slanje poruke u smjeru gledatelja je stopirano, ili barem ograničeno. Raspon naše koncentracije na jednu stvar sve je kraći, a pažnju nam želi privući sve veći broj ekrana koje nalazimo oko sebe. S novim generacijama, dolaze i novi trendovi, a način na koji se mediji konzumiraju, mijenjaju se iz temelja. Sadržaji na zahtjev danas više nisu novitet ili 'budućnost'. Oni su, u najmanju ruku, svakodnevica.

Da vam je prije 15 godina netko rekao da ćete svojevoljno istupiti u javni prostor i javno obznaniti osobne podatke poput imena i prezimena, datuma rođenja, mjesta stanovanja te afinitete o tome što volite ili ne volite, nazvali biste ih ludima. U to je vrijeme pojam 'džepno računalo' predstavljao kalkulator, a danas je računalo koje svi nosimo u džepu puno više od uređaja koji može obavljati jednostavne matematičke operacije. U ovom, prvom dijelu predavanja, tema će biti upravo te promjene i trendovi koje se događaju oko nas, priznali mi to ili ne.

U drugom dijelu predavanja, polaznici će imati priliku čuti i obraditi praktični primjeri i stvarni projekti kako to sve izgleda iz perspektive jednog 'agencijaša' s 10 godina iskustva. Kako pratiti ponašanje online korisnika putem alata kao što je Hotjar (i prema tome prilagoditi svoje ponašanje na webu) te kako automatizirati poslovanje u ovoj grani biznisa, otkrit će predavač Petar Bogdan, uz par tajni iz područja osobnog brandinga putem društvenih mreža poput LinkedIna te prikazati nekoliko case studyja.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(48287, "");
Pregledaj komentare