Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Boca vode kao primjer kako birokracija zna ubiti dobru ideju koja je obišla svijet

Boca vode kao primjer kako birokracija zna ubiti dobru ideju koja je obišla svijet

Danijell Nikolla je postavio piće da se ljudi i kućni ljubimci mogu osvježiti, želio je platiti korištenje tih pola metra kvadratna gradske površine, ali je neko povjerenstvo iz Banovine sve glatko odbilo...

Sjećate se slike iz centra grada gdje jedan restoran nudi besplatno vodu za piće u prolazu, a koja je završila gotovo u svim svjetskim osvrtima na turističku sezonu u Splitu, o prijateljskoj atmosferi i, za vrijeme nesnosnih vrućina, moguće života vrijedna?

Bila je to gesta vlasnika restorana Corto Maltese Danijella Nikolle, koja se zaista brzinom munje proširila i na društvenim mrežama uz savjet da bi i drugi restorani mogli napraviti slično. Vrlo jednostavno, na stolu bez stolica stajao je bocun vode i natpis 'Hydrate yourself. Grab a cup of water. It's free'. Ispod je bila i zdjelica s vodom za kućne ljubimce. 

Ove godine stigla je zabrana iz Banovine, tu je gestu netko ocijenio negativnom.

- Podnijeli smo zahtjev prije nekoliko mjeseci, nikako pismeno nismo dobili odgovor. Nakon upornog nazivanja, usmeno sam dobio odgovor da je povjerenstvo odlučilo da ne može. Nigdje obrazloženja, koje povjerenstvo, kada... Ne mogu se ni žaliti jer nemam odluku, a ne znam ni kome ni na osnovu čega jer zaista ne znam razlog - šokiran je Nikolla.

Naglasimo kako bi tih 0,6 kvadrata koliko stol zauzima platio, a za njim se ne sjedi.

Iz te geste ne uzima profit, istina, osjećaj da činite dobro nema cijenu. Birokracija Banovine, skrivena iza povjerenstva, očito nema taj osjećaj, pa je netko bezdušno odbio, još uvijek bez obrazloženja.

Gotovo cinično telefonski mu je savjetovano da se odrekne jednog stola vanjskog štekata.

Nije ovo jedina osjetljivost koju vlasnik pokazuje. I u srcu sezone, umirovljenicima nudi kavu po povlaštenoj cijeni. Pokazuje da ugostiteljstvo ne isključuje lokalni život u centru grada, ali to je druga priča. 

Jedna lijepa je, za sada, zaustavljena.

Vaša reakcija na temu