Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Bojan Ivošević: Kopilicu treba realizirati u suradnji sa strukom i uz konsenzus s privatnim vlasnicima
Ključna pitanja za Split Piše: Dalmatinski portal

Bojan Ivošević: Kopilicu treba realizirati u suradnji sa strukom i uz konsenzus s privatnim vlasnicima

U njoj u budućnosti možemo očekivati projekte stambene, turističke i poslovne namjene

Kopilicu je potrebno realizirati u sklopu gradskog projekta Kopilica uz participaciju struke, transparentnu proceduru i usuglašen javni i privatni interes (javno-privatno partnerstvo). Nužno je poštivati opće ciljeve razvoja Grada Splita, ne odstupati od javnog interesa i postići visok stupanj uključenja javnosti (stručne udruge, stanari). Uz Zavod za urbanizam, koji bi trebao početi s radom u idućem mandatu, očekujem da i Društvo arhitekata Split bude partner pri realizaciji projekta Kopilica - rekao nam je Bojan Ivošević, gradonačelnički kandidat nezavisne liste 'Kandidati bez kompromisa'.

Evo što je još odgovorio na naš upit što napravili s tim dijelom Splita...

- Prije pristupanja realizaciji gradskog projekta Kopilica neophodno je izraditi novu prometnu studiju na osnovu koje je potrebno izgraditi prometnu mrežu cjelovite zone. Time bi se izbjegle situacije poput one koja se upravo događa, gdje Lučka uprava Split, s Vicom Mihanovićem na čelu, pokreće realizaciju projekta nove teretne luke na Stinicama, a da je prometni pristup novoj teretnoj luci nedefiniran, odnosno ne postoji riješen prometni spoj s budućom teretnom trajektnom lukom bez da kamioni ulaze u gradsku prometnu mrežu.

Smatram da bi se kvalitetnim prometnim rješenjem željezničkog i teretnog cestovnog prometa već na području Kopilice, te njegovim inteligentnim povezivanjem s centrom grada (metro), značajno prometno rasteretio preopterećeni centar grad. Preduvjet za navedeno je izgradnja brze željezničke pruge od zračne do trajektne luke, koja trenutno ima neprijatelja u HDZ-ovoj vlasti u Kaštelima. Dok se navedeno ne realizira, izmještanje kolodvora ne može završiti nikako drugačije nego kao fijasko. Što ne znači da se potrebna infrastruktura ne može početi realizirati i ranije, kako bi spremni dočekali brzu vezu sa zračnom lukom.

Kopilica je veliko područje na pet minuta vožnje od centra grada i ima mjesta za sve, što je potvrdila i masterplan-studija za područje Istočne obale i Kopilicu. U njoj u budućnosti možemo očekivati projekte stambene, turističke i poslovne namjene. Ključno je da struka nađe zlatnu sredinu kako bi taj dio grada imao sve što je potrebno za kvalitetan život. Od škole, vrtića i ambulante, pa do garaža, igrališta, kulturnog centra, te javnih i zelenih površina.

Sve to potrebno je realizirati kroz konsenzus s privatnim vlasnicima (više od 50% površine Kopilice), bez instant rješenja i getoizacije postojećih stanovnika Kopilice.

Vaša reakcija na temu