Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay CEH PRIJEVOZNIKA: 'Znate li koliko taxi vozila ima na hrvatskim prometnicama? Ne brinite, ne zna ni država'

CEH PRIJEVOZNIKA: 'Znate li koliko taxi vozila ima na hrvatskim prometnicama? Ne brinite, ne zna ni država'

'Smatramo da su aktualnim Zakonom nedovoljno regulirane prekršajne odredbe za pravne osobe, ponajviše u dijelu odgovornosti pravnih osoba'

Završetkom sezone smanjuje se broj medijskih naslova o taksistima koji 'deru' turiste, ugrožavanju sigurnost ostalih sudionika u prometu i doprinose nesnosnim gužvama u povijesnim jezgrama naših priobalnih gradova, poručuje Milivoj Topić, predsjednik Ceha prijevoznika Obrtničke komore Splitsko-dalmatinske županije. Dodaje i kako je riječ tek o privremenom prestanku izvještavanja o prometnim anomalijama zbog kojih se crvene svi uredni prijevoznici, ali i građani koji o sramotnim scenama iz svojih gradova čitaju u domaćim i inozemnim medijima.

'Znate li koliko taxi vozila ima na hrvatskim prometnicama? Ne brinite, ne zna ni hrvatska država. Strane platforme u Hrvatskoj i dalje su registrirane za razne djelatnosti, ali ne i za prijevozničku pa je tako nadzor moguć isključivo nad posrednicima. Oni, za razliku od obrtnika koji odgovaraju svojom imovinom, svake godine odlaze u stečaj, otvaraju nova jednostavna društva i ostavljaju dugove državi. Aktualni Zakon o prijevozu u cestovnom prometu bavi se posljedicama, a ne uzrocima ovakvih problema', kaže Topić.

Napominje i kako su Izmjene i dopune Zakona upućene prošlog tjedna u Hrvatski sabor, a komentari obrtnika na javnom savjetovanju odbačeni su po tko zna koji put. 

'Smatramo da su aktualnim Zakonom nedovoljno regulirane prekršajne odredbe za pravne osobe, ponajviše u dijelu odgovornosti pravnih osoba. Tražili smo i obvezu registracije pravnih osoba u Hrvatskoj za djelatnost iznajmljivanja i upravljanja automatiziranim vozilima. Liberalizacija taxi tržišta, koju podržavamo, nije ni u kakvoj suprotnosti s uvođenjem reda na hrvatskim prometnicama. Propisana minimalna i maksimalna cijena po kilometru, kontrola nad brojem taxi vozila, jasan stav prema stranim platformama s minimalnim brojem zaposlenika u Hrvatskoj, nisu ništa neobično u ostalim članicama Europske unije. Od Vlade Republike Hrvatske očekujemo uvođenje reda na hrvatskim prometnicama, zaštitu svojih građana i zaštitu državnog proračuna', zaključuje Topić.

Vaša reakcija na temu