Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
ČETVRTI U SPLITU Otvoren Lidl na Sirobuji

ČETVRTI U SPLITU Otvoren Lidl na Sirobuji

To je njihov 101 dućan u Hrvatskoj

Lidl je otvorio svoju trgovinu na Sirobuji. To im je četvrti dućan u Splitu i 101 u Hrvatskoj. Nova Lidlova trgovina na Sirobuji napravljena je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih 183), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. 

- U novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, Lidl će svojim kupcima nuditi asortiman kvalitetnih i svježih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete - poručuju iz Lidla.

Njihovu novu trgovinu u Splitu otvorile su regionalna voditeljica prodaje Eva Galić, uz pomoć voditeljice trgovine Nataše Arar, a poznati hrvatski komičar Goran Goc Vugrinec moderirao je otvorenje. Artevidos band pjesmom je razveselio sve okupljene, a otvorenju je prisustvovao i graffiti umjetnik Pero Rančić, poznatiji pod imenom SenkOne. On je ispred Lidlove trgovine oslikao prekrasan mural s motivima Splita i 1700-te obljetnice njegova postojanja.

- Brojne kupce i posjetitelje oduševio je moderan dizajn novootvorene trgovine, a za njih smo pripremili besplatne krafne, bombone, čaj, kavu i balone. Kupci će u novoj trgovini imati priliku uživati u prigodnim akcijama i popustima na prehrambeni i neprehrambeni asortiman - ističu iz Lidla.

Radno vrijeme trgovine u ulici kralja Držislava 24 na Sirobuji je od ponedjeljka do subote od 8 do 22, a nedjeljom od 8 do 21 sat.

- Novim konceptom gradnje i dizajna Lidl omogućava svojim kupcima još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijena značajno su promijenili izgled trgovine, a nove, moderne Lidlove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost - zaključuju iz Lidla.

Vaša reakcija na temu