CITY CENTER ONE SPLIT Otvorena nova Finina poslovnica

CITY CENTER ONE SPLIT Otvorena nova Finina poslovnica

Građani mogu plaćati svoje račune bez naknade, zamijeniti oštećene novčanice...

Danas je s radom započela Finina poslovnica u City Centru one Split. Finine usluge dostupne su građanima i poslovnim subjektima od ponedjeljka do subote od 8:00 do 20:00 sati. Na dan otvorenja u ovoj su poslovnici naknade na sve gotovinske uplate građana 20% niže, a najbrže klijente čekaju i pokloni iznenađenja.

Poslovnica u City Centru one Split, na adresi Vukovarska 207, peta je Finina poslovnica otvorena ove godine, nakon novih poslovnica u Vodnjanu, Šibeniku te dvije u Zagrebu. Kontinuiranim otvaranjem novih poslovnica, Fina nastoji klijentima približiti svoje proizvode i usluge, kako bismo im olakšali svakodnevno poslovanje te omogućili da svoje transakcije obavljaju brže i povoljnije.

Građani u novoj poslovnici mogu plaćati svoje račune bez naknade ili uz povoljnije naknade, zamijeniti oštećene novčanice, zatražiti otkup i prodaju efektivnog stranog novca kroz mjenjačnicu, razmijeniti gotov novac, izvršiti prijavu/promjenu prijave osiguranika u OMF, kupiti obrasce, biljege, mjenice, vrijednosne kupone i ugovore o sezonskom radu, slati i primati gotov novac u ime i za račun Western Uniona, preuzeti potvrde, preglede i preslike dokumentacije iz Očevidnika redoslijeda za plaćanje i dobiti usmene informacije o osnovama za plaćanje. 

Također, građani će u ovoj poslovnici moći podnijeti zahtjev za sklapanje SEPA suglasnosti, podnijeti račune i/ili popunjene obrasce za izradu i slanje PDV-a i PDV-S obrazaca u sustav e-porezna za iznajmljivače paušaliste, podnijeti Zahtjev za prodaju udjela u Fondu hrvatskih branitelja i podići dividendu. Također, mogu se registrirati u sustav e-građani i time dobiti pristup elektroničkim uslugama javne uprave.

Poslovnim subjektima su dostupne usluge gotovinskog i bezgotovinskog plaćanja, preuzimanja dnevnih izvadaka o promjeni i stanju računa, primitka i obrade R-S/R-Sm obrazaca iz prethodnih godina, obrade i trezoriranja gotovog novca te razmjene novca. 

Isto tako, poslovnim će subjektima biti dostupna predaja zahtjeva za bonitetne informacije te za preslike dokumentacije iz RGFI-ja i za podatke iz JRR-a, predaja i obrada financijskih izvještaja, predaja zahtjeva za izradu i slanje obrazaca u sustave e-porezna, e-trošarine, e-mirovinsko i e-zdravstveno, usluga upisa u Registar stvarnih vlasnika te usluge izdavanja digitalnih certifikata, vezane uz fiskalizaciju.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(75198, "");
Pregledaj komentare