Dogradonačelnik Bojan Ivošević objavio je kako će zarada Splitske obale na digitalnim reklamama biti čak 1633 posto veća nego je bila zarada Grad.Objasnio je i da je to glavna razlika između dodjele poslova bez natječaja i licitacije.
'Digitalne reklame na Rivi i Marmontovoj došle su bez natječaja i bez plana u mandatu Ive Baldasara od čega je Grad Split zarađivao 66,36€ mjesečno po reklami.
Jučer je za iste takve digitalne reklame na Zapadnoj obali tvrtka Splitska obala provela natječaj (licitaciju) i postigla cijenu od 1150€ i 1100€ mjesečno. Drugim riječima prihod Splitske obale će biti 1633% veći nego što je bio prihod Grada Splita na atraktivnijoj lokaciji.
Nakon ovakvih gorkih vijesti ono što će mnoge sugrađane razveseliti je činjenica da sukladno novoj Odluci o komunalnom redu nas očekuje uklanjanje navedenih iz naše stare gradske jezgre', napisao je gradonačelnik.