U organizaciji agencije za internetski marketing SeekandHit i Googlea u Splitu je održana interaktivna konferencija 'Digitalni marketing u turizmu'. Na skupu kojim se približila važnost digitalnog marketinga u turizmu sudjelovali su hotelijeri, agencije i poslovni subjekti iz sfere turizma, koji su imali priliku saznati više o mogućnostima oglašavanja na Googleu, aktualnim trendovima u pretraživanju destinacije izravno od Google tima, te načinima kako ostvariti interakciju s potencijalnim klijentima online.
Uz to, sudionicima je prezentirana i uspješna studija slučaja hotelske kuće Sunčani Hvar, gdje su iz prve ruke mogli čuti više o samoj strategiji digitalnog marketinga ove grupacije, te na koji način je ostvaren značajan rast rezervacija i broja gostiju od kako je upravljanje oglasnim kampanjama preuzela agencija SeekandHit.
S obzirom na interaktivni karakter konferencije, na kraju programa je pripremljena radionica na kojoj su sudionici imali priliku naučiti kako definirati i optimizirati svoju digitalnu strategiju, te osigurati proaktivni pristup online gostima.