Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
U Splitu održana konferencija 'Digitalni marketing u turizmu'

U Splitu održana konferencija 'Digitalni marketing u turizmu'

Prezentirana je i uspješna studija slučaja hotelske kuće Sunčani Hvar, koja je ostvarila značajan rast rezervacija i broja gostiju od kako je upravljanje oglasnim kampanjama preuzela agencija SeekandHit

U organizaciji agencije za internetski marketing SeekandHit i Googlea u Splitu je održana interaktivna konferencija 'Digitalni marketing u turizmu'. Na skupu kojim se približila važnost digitalnog marketinga u turizmu sudjelovali su hotelijeri, agencije i poslovni subjekti iz sfere turizma, koji su imali priliku saznati više o mogućnostima oglašavanja na Googleu, aktualnim trendovima u pretraživanju destinacije izravno od Google tima, te načinima kako ostvariti interakciju s potencijalnim klijentima online.

Uz to, sudionicima je prezentirana i uspješna studija slučaja hotelske kuće Sunčani Hvar, gdje su iz prve ruke mogli čuti više o samoj strategiji digitalnog marketinga ove grupacije, te na koji način je ostvaren značajan rast rezervacija i broja gostiju od kako je upravljanje oglasnim kampanjama preuzela agencija SeekandHit.

S obzirom na interaktivni karakter konferencije, na kraju programa je pripremljena radionica na kojoj su sudionici imali priliku naučiti kako definirati i optimizirati svoju digitalnu strategiju, te osigurati proaktivni pristup online gostima.

Vaša reakcija na temu