Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
DOMOVINSKI POKRET TROGIR: 'Gradonačelnik bi trebao poraditi na boljoj povezanosti s Čiovom, obnova starog mosta trajat će osam mjeseci'

DOMOVINSKI POKRET TROGIR: 'Gradonačelnik bi trebao poraditi na boljoj povezanosti s Čiovom, obnova starog mosta trajat će osam mjeseci'

Emilija Čudina smatra da će problem biti ozbiljniji kada počne zima

Trogirski Domovinski pokret reagirao je na vijest da će se stari most u Trogiru zbog rekonstrukcije biti zatvoren za promet osam mjeseci. 

- Apeliram na gradonačelnika grada Trogira da poradi na uvjetima bolje pristupačnosti i povezanosti naših sugrađana na otoku Čiovu s kopnom. Prije svega, nerazumno je krenuti s radovima sada kad u našem gradu traje odlična turistička postsezona (koju smo svi toliko priželjkivali u ovo pandemijsko vrijeme), što u privatnom smještaju i hotelima, što u marinama na početku Čiova. Svi naši sugrađani ne posjeduju automobil, niti mogu dolaziti po svoju djecu i starije ukućane. Osigurali ste brodsku liniju koja će ploviti radnim danom od 6.30 do 20.30 sati, a vikendom od 8.00 do 18.00 sati - poručila je Emilija Čudina, predsjednica Domovinskog pokreta Trogir.

Istaknula je četiri problema koja ona vidi:

1. Naši sugrađani nevozači koji trebaju ići na posao prije 6.00 sati ujutro, ili rade još uvijek nakon 20.30 sati.

2. Školarci i studenti koji se školuju u Splitu i stižu iz Splita nakon 20.30 sati, a imaju roditelje bez automobila.

3. Djeca koja imaju izvannastavne aktivnosti navečer u glazbenoj školi/sportskoj dvorani, a imaju roditelje bez automobila.

4. Turisti koji dođu kasnim autobusom u Trogir, a imaju rezervacije u smještaju na početku Čiova jer im je u blizini kolodvora.

- Znam, jednostavno je reći, prošetajte 3 kilometra preko novog čiovskog mosta, i to nije problem dok je vrijeme još ugodno i donekle toplo navečer, no što kad počne zima. Ako se niste uspjeli dogovoriti s brodskim prijevoznikom da vozi ranije ili kasnije od navedenih sati, zašto se ne bi dogovorili s drugim prijevoznikom ili uzeli još jednog prijevoznika za te jako rane i kasne sate? Jeste li razmišljali o dogovoru s Prometom za posebnu autobusnu liniju koja bi mogla prevesti ljude koji kasno završe s poslom? - poručuje Čudina.

Ona misli, dodaje, da je plan o prijevozu ljudi trebalo izraditi na dan kad je donesena odluka o renoviranju mosta, a ne ga 'sklepati na brzaka'. Predlaže da bi se, ako se nije uspjelo dogovoriti s brodskim prijevoznikom da vozi i ranije i kasnije, trebalo dogovoriti suradnju s još jednim brodskim prijevoznikom samo za te 'izvanredne' sate, ili da se dogovori s Prometom posebna autobusna linija koja bi bila dodatno prijevozno sredstvo za prijevoz ljudi. 

- Potrebno je uzeti u obzir i da nam dolazi zima, koja neće biti ugodna za plovidbe, a isto tako treba razmišljati kako će se ljudi ukrcavati u brod kad budu velike plime, kako će se stariji ljudi uopće ukrcavati u brod, invalidi... Također smatram da je konstruktivnije i jeftinije privremeno rješenje bilo postavljanje pontonskog mosta kakvog se može naći i po oglasnicima, te bi se kasnije jednostavno prodao kad ne bi više bilo potrebe za njegovim korištenjem - zaključuje Čudina.

Vaša reakcija na temu