Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović FOTO Solinska ulica svakim je danom sve opterećenija, a u toliko je lošem stanju da na dijelu nema ni javne rasvjete

FOTO Solinska ulica svakim je danom sve opterećenija, a u toliko je lošem stanju da na dijelu nema ni javne rasvjete

Iz Hrvatskih cesta kažu kako je pokrenut postupak projektiranja rekonstrukcije

Kada bismo Solinsku ulicu nazvali posljednjom rupom na svirali, pogriješili bismo. Solinska cesta je (nepostojeća) deveta rupa na svirali, ali je zato od 2020. godine na dobrom putu da postane barem zadnja rupa. 

Jedna od važnijih splitskih prometnica izgleda vrlo loše i zapušteno, a pod sve većim je pritiskom automobila iz smjera Kaštela i Solina koji nastoje izbjeći Širinu i preopterećene glavne ulaze u grad. 

Solinska cesta je toliko sramotna da na značajnom dijelu prometnice godinama nema niti javne rasvjete. Noću je mrkli mrak. Bivša gradska vlast najavila je da će u prijedlogu proračuna 2020. godine uvrstiti projekt rasvjete Solinske ulice, ali očito nisu. Vjerojatno su računali da će od njihovog obećanja do realizacije biti odobren prijedlog prekategorizacije Solinske ulice u državnu cestu. Tako je i bilo, u veljači 2020. Solinska cesta je prešla pod upravljanje Hrvatskih cesta i to kao spoj Sjeverne luke na ostale državne ceste. 

Tada nam je rečeno da se predviđa izgradnja Solinske ulice u punom profilu, kao četverotračne ceste. No, otužna prometnica četiri godine nakon još uvijek na značajnom dijelu nema ni rasvjetu, a ostale manjkavosti ne trebamo niti počinjati nabrajati. 

Gradnju četiri trake kroz Dujmovaču najavio je još u svome mandatu bivši gradonačelnik Ivan Kuret, bilo je to prije više od 15 godina, ali ni on, očito, nije ispunio svoje najave. 

Budući da gradske vlasti u svojoj nadležnosti nisu napravile puno toga, tražili smo od Hrvatskih cesta da nam kažu koliko smo daleko od početka bilo kakvih radova u Solinskoj ulici. 

- Državna cesta DC 432 (Solinska ulica) je vrlo važna prometnica u cestovnoj mreži grada Splita i bliže okolice, a njena važnost će samo rasti s aktiviranjem i razvojem pojedinih područja na sjeveroistočnom dijelu Splita. Iz tog razloga Hrvatske ceste su pokrenule postupak projektiranja rekonstrukcije te državne ceste. Dvije najznačajnije odrednice tog projekta su proširenje ceste sa sadašnje dvije trake na četiri prometne trake i izgradnja deniveliranog čvora na spoju sa Sjevernom lukom, a sve sukladno važećoj prostorno-planskoj dokumentaciji Grada Splita - objasnili su iz Hrvatskih cesta. 

Projektiranje rekonstrukcije Solinske ulice je u tijeku, točnije u fazi u kojoj se ukazala potreba za 'izmjenom granica lučkog područja'.

- Postupak je to u kojem sudjeluju Hrvatske ceste i Lučka uprava Split, a njegov dovršetak je uvjet za daljnji nastavak kompletiranja projektne dokumentacije - naveli su iz Hrvatskih cesta, ali nisu pojasnili koliko bi mogao trajati postupak 'izmjene granica lučkog područja'. Kad taj postupak završi, tek onda kreće izrada dokumentacije i ishođenje svih dozvola. 

- Po završetku izrade projektne dokumentacije, ishođenja potrebnih dozvola (lokacijska i građevinska dozvola) i suglasnosti, pristupit će se izradi rekonstrukcije Solinske ulice. Budući da nas do tog trenutka dijeli više upravnih postupaka u ovom trenutku nismo u mogućnosti ustupiti konkretne datume za početak realizacije radova ovog zahvata u prostoru - kazali su. 

Inače, u sklopu najavljenog i planiranog zahvata će, između ostalog, biti predviđena i dopuna i modernizacija sustava javne rasvjete. Dakle, dobit ćemo rasvjetu na značajnom dijelu Solinske ulice, ali još uvijek ne znamo kada.

Vaša reakcija na temu