Treći trgovački centar u Hrvatskoj SPOT otvoren je danas. Nakon Makarske i otoka Korčule, shopping park u Planom predstavlja prvi koncept retail parka u sklopu trgovačkih centara pod brandom SPOT. Smjestio se zapadno od Splita, u Planom, u neposrednoj blizini Zračne luke Split, na adresi Trogirska cesta 6. Riječ je o potpuno novom objektu koji je novost u trgovačkoj ponudi na širem području grada Trogira i Kaštela koji će postati prepoznatljivo mjesto okupljanja za lokalno stanovništvo, ali i za brojne goste i posjetitelje.
- Ukupna vrijednost investicije iznosi 25 milijuna eura, a otvorenje novog trgovačkog centra rezultiralo je zapošljavanjem oko 300 ljudi. Prostor SPOT shopping parka prostire se na preko 11 tisuća četvornih metara unutar kojih je smješteno 19 trgovina i jedan ugostiteljski objekt. Retail park je izgrađen na zemljištu od 55 tisuća četvornih metara, a za posjetitelje je osigurano 300 parkirnih mjesta, a kao dodatna usluga je i električna punionica vozila. Zadovoljni smo što smo u kratkom vremenu, u manje od godinu dana, završili projekt. Nadamo se da će kupci prepoznati SPOT shopping park kao koncept i bogatstvo trgovačkih, te drugih popratnih sadržaja, uz prisutnost nekoliko vrlo jakih brendova, koji jamče posjetiteljima raznolikost ponude i ugodnost boravka. Ova priča će se još proširiti i vjerujem da ćemo vas uskoro izvijestiti o detaljima - poručio je Nikola Mikulić, direktor tvrtke Plano projekt.
U novom SPOT shopping parku kupci će na raspolaganju imati široku ponudu i mogućnost kupovine u sljedećim trgovinama: Bipa, Baby Center,Deichmann, FavBet, Galeb 1950, Galileo, Hrvatska lutrija, Intersport, KiK, Ljekarne Pablo, Mana Moda, Muller, Optika Anda, Pepco, Posteljina.hr, Sinsay, Tedi, Telemach, ZOO City, Leggiero Bar i hipermarket Tommy. Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 2200 metara četvornih. Ponuda Tommy hipermarketa je standardno prepoznatljiva i odlikuje se širinom asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističu asortimansku ponudu mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva s dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači, s dodatnom inovacijom – TO-GO asortimanom.
Novi hipermarket je značajna investicija Tommyja i projekt čija realizacija potvrđuje usmjerenost kompanije ka kontinuiranom razvoju poslovanja i očuvanju liderske pozicije u dalmatinskoj maloprodaji.
Otvaranje SPOT shopping parka proteklo je uz bogati event popraćen raznim promotivnim akcijama, popustima i animacijama za djecu i odrasle. SPOT shopping park bit će otvoren od ponedjeljka do nedjelje, a svi su pozvani su na odličnu zabavu te najbolji shopping u okruženju. Otvaranju se pridružio i vlasnik tvrtke Tommy Zoran Mamić, a u fotogaleriji zavirite kako je proteklo otvaranje i koja poznata lica su obavila svoj prvi shopping u novootvorenom centru.