Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović FOTOGALERIJA Na Ekonomskom fakultetu u Splitu dodijeljene nagrade u sklopu 'Viator - studentskog natjecanja'

FOTOGALERIJA Na Ekonomskom fakultetu u Splitu dodijeljene nagrade u sklopu 'Viator - studentskog natjecanja'

Studentski timovi su osvojili vrijedne nagrade

Na Ekonomskom fakultetu u Splitu danas je održana dodjela nagrada u sklopu 'Viator - studentskog natjecanja' za najuspješnije timove koji su rješavali poslovne slučajeve iz područja marketinga.

Glavna ideja ovog natjecanja je da studenti, rješavanjem konkretnih poslovnih slučajeva iz područja marketinga, dobiju priliku znanja stečena tijekom studija primijeniti u rješavanju konkretnih izazova te davanja prijedloga za unaprjeđenje poslovanja poslovnog subjekta iz realnog sektora. Sudjelovanjem u natjecanju su najbolji timovi ostvarili su mogućnost osvajanja vrijednih novčanih nagrada, ali i priliku za prezentaciju Viatoru kao potencijalnom poslodavcu.

Sudjelovanje u projektu je bilo moguće na dva načina: jedan kroz kolegij Marketinška komunikacija kojeg vode prof. dr. sc. Mirela Mihić te doc. dr. sc. Jasenko Ljubica, a drugi kroz javni natječaj na kojem su mogli sudjelovati svi studenti zadnjih godina prijediplomskog i diplomskog studija, a koji su imali mogućnost birati između dvije teme: aktivacija društvenih mreža i digitalizacija iskustva potrošača s brendom. Mentor za navedeno područje digitalnog marketinga bio je doc. dr. sc. Goran Dedić.

Nagrade u kategoriji izrade plana integrirane marketinške komunikacije:

1. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 1250,00€ osvojili su: Ante Mlikota, Pamela Pinjuh, Doris Stanković i Andrea Vučica.

2. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 900,00€ osvojili su: Ana Barišić, Ivona Klepo, Luka Mladinić i Lorena Škarica.

3. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 600,00€ osvojili su: Luka Morović, Ivan Martić i Josip Varnica.

Nagrade u kategoriji izrade aktivacije društvenih mreža:

2. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 900,00€ osvojili su 'Malci digitalci': Nina Vidović, Ivana Žarković i Ante Kujunđić Lujan.

Nagrade u kategoriji izrade digitalizacije iskustva potrošača s brendom:

2. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 900,00€ osvojili su 'Team Future': Iva Vuletić,  Anđela Blažević, Marta Pulić i Karmela Višić.

Vaša reakcija na temu