Broj prodanih karata za javni gradski prijevoz u Splitu u ovoj je godini u porastu za 11,29 %, izvijestili su iz Grad Splita.
Smatraju kako je ti rezultat uvođenja novog sustava naplate e-ticketing kojim je Promet značajno podignuo i unaprijedio kvalitetu i dostupnost javnog gradskog prijevoza, povećao informiranost putnika i kvalitetu upravljanja podatcima sustava.
'Ne čudi stoga da je prijevoz autobusima među građanima Splita sve poželjniji način kretanja po gradu. Mobilna aplikacija splitski je Promet definitivno uvela u 21. stoljeće i omogućila dostupnije i jednostavnije plaćanje prijevozne usluge. Putem aplikacije može se obaviti kupnja pojedinačnih karata u vozilu, kao i registracija aktivne karte prilikom presjedanja u drugo vozilo. Kupiti se mogu i mjesečni, odnosno godišnji kuponi', poručuju iz Banovine.
Kako bi dodatno motiviralo građane na korištenje javnog gradskog prijevoz, Promet je odlukom Skupštine početkom ove godine izmijenio cjenik zaokruživanjem cijena putnih karata na nižu, osim u slučaju kupovine putnih karata u autobusima, što je pridonijelo povećavanju prodaje preko drugih kanala, a u konačnici ubrzalo protočnost prometa.
'Važno je spomenuti kako su sve ove usluge osim povećanju zadovoljstva među građanima doprinijele i povećanju ostvarenih prihoda ove gradske tvrtke. Za prvih devet mjeseci ove godine prihod je povećan za 1.118.706 eura u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Iz Prometa spremaju još noviteta kojim će unaprijediti razinu svoje usluge prema građanima, a neke će biti predstavljene već sljedeći tjedan', zaključuju iz Grada Splita.