GUBE KONCE I SPOROVE Dvije godine nije bilo dovoljno da u Banovini administracija postane učinkovita

GUBE KONCE I SPOROVE Dvije godine nije bilo dovoljno da u Banovini administracija postane učinkovita

Upućeno je pismo zaposlenima kojeg prenosimo u cijelosti

Vrh gradske uprave gubi konce u rukama u upravljanju Banovinom što se može zaključiti i po najnovijem dopisu koji stiže na adrese zaposlenika. Gotovo dvije godine nije bilo dovoljno da, kako su najavljivali, učine administraciju učinkovitom, nego je stanje, istini za volju, lošije nego prije. 

Sistematizacija je ispala promašaj, po sudu i nezakonita, a i inspekcija je naložila promjene opisa radnih mjesta. Dakle, potrebna je nova, iako će to u gradskoj upravi nazvati korekcijama postojeće. Izgubili su 10 sporova od radnika pred Upravnim sudom zbog nezakonite sistematizacije, pri čemu sada ti radnici praktički i nemaju mjesto, novo rješenje nisu još dobili. Osim toga morali su ukinuti i radno mjesto 'voditelj projekta' koje su osmislili za bivše pročelnike, pa su i oni 'ni na nebu ni na zemlji', iako i dalje rade što im je u opisu posla za manju plaću.

Nakon svega, upućeno je pismo zaposlenima. U oko nam, osim evidentiranja izlazaka, odnosa prema kolegama, upada rečenica da nema ostajanja u službenim prostorijama bez naloga nadređenog.  Uputa je to, barem tako stoji, zamjenice Jelene Hrgović Tomaš.

Evo i pisma:

'Poštovane kolegice i kolege,

Kako bismo unaprijedili rad naših službi te profesionalnim pristupom poslu i ljubaznim odnosom prema strankama skinuli etiketu 'uhljeba' s naših leđa molim Vas da zajednički učinimo naš rad u javnoj upravi vidljivim odgovornim pristupom poslu.

U prilogu Vam šaljem Etički kodeks kao podsjetnik na naša prava i obveze u ophođenju prema poslu, kolegama i strankama.

Uz kolegijalnost, koja podrazumijeva pomoć kolegi, a ne prebacivanje svog dijela posla njemu ili zloupotrebu njegovih grešaka, neznanja i slabosti, te pozitivan stav prema poslu i usmjerenost na radne zadatke, neophodno je pridržavati se Odluke o radnom vremenu i ne napuštati radni prostor bez najave i odobrenja nadređenog. Tajnica će razloge izlaska tijekom radnog vremena evidentirati u knjigu izlazaka, a također svaki izlazak iz zgrade Gradske uprave treba evidentirati na uređaju za evidenciju radnog vremena. Ovjera izlazaka bit će odobrena na kraju mjeseca samo ukoliko je kod tajnice evidentiran razlog izlaska, a isti prethodno odobren. Također, napominjem da iza radnog vremena službenik nema razloga ostajati u službenim prostorima bez izričitog naloga nadređenog. Pisani nalozi za prekovremeni rad su i jedini osnov za obračun i plaćanje prekovremenih sati. Svaki dolazak u službene prostorije izvan radnog vremena evidentirat će se kod dežurnog zaštitara na porti.

U privitku se nalazi i Izjava o povjerljivosti koju ste potpisali, a služi kao podsjetnik da je međusobno povjerenje temelj uspješnog rada. Nažalost, neki pokazatelji svjedoče o zloupotrebi informacija kojima kao službenici Gradske uprave raspolažemo, ali vjerujem da ćemo povjerenje izgraditi i ojačati.

Također, podsjećamo da je konzumiranje alkohola i pušenje u službenim prostorijama zabranjeno i da će isto biti sankcionirano.

Poštovane kolegice i kolege,

Pridržavanje gore navedenih uputa i odredbi Etičkog kodeksa obvezno je i neophodno kako bi se prekinula praksa manjine službenika i namještenika, njihovog neodgovornog pristupa poslu, a prije svega neodgovornog odnosa prema kolegama. Molim Vas da svojim primjerom pokažete kako ovu upravu većinom čine marljivi, odgovorni i profesionalni službenici kojima je stalo do posla, profesionalnosti i Grada Splita.'

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare
14