Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
HNS ZAHTIJEVA Promet na Marjanu odmah zabraniti, a pješake i rekreativce razdvojiti

HNS ZAHTIJEVA Promet na Marjanu odmah zabraniti, a pješake i rekreativce razdvojiti

Od gradonačelnika traže da izmjene zaključak Ive Baldasara

HNS Split zahtjeva najžurniju zabranu prometa motornih vozila u park šumi Marjan kako bi se sačuvalo najvrjednije prirodno dobro Splita i spriječila tragedija koja prijeti u gotovo svakodnevnim prometnim incidentima. Od gradonačelnika Andre Krstulovića Opare zahtijevaju zabranu prometa na toj lokaciji, odnosno izmjenu zaključka gradonačelnika Ive Baldasara iz 2014. godine te predlažu pokretanje postupka izrade elaborata cijele park šume Marjan.

Naime, prometovanje automobila na Marjanu problem je već duže vrijeme, a situacija je ponovno došla pod povećalo javnosti kada je početkom srpnja ove godine na prometnici između Bena i Instituta u naletu automobila na bicikl ozlijeđeno dijete. Potom je prošle subote organiziran i prosvjed na kojem su organizatori poručili kako je odgovornost kada je u pitanju promet vozila tim dijelom Marjana na gradonačelniku Grada. HNS od gradonačelnika Krstulovića Opare traži zabranu prometa na Marjanu, kao i  pokretanje postupka izrade elaborata prometnog rješenja unutar cijele park šume Marjan, posebice za dionicu od Marjanskih vrata do rampe na Institutu.

- Svjesni smo da je upravo ta dionica najviše prometno opterećena šetačima, rekreativcima, biciklistima i vozačima automobila. Upravo iz tog razloga smatramo kako prijeko potrebno navedenim elaboratom idejnim rješenjima razdvojiti spomenute kategorije sudionika u prometu na toj relaciji. Od Grada tražimo da struka prepozna, definira i riješi ovaj problem , bez uplitanja politike i osobnih interesa - izjavio je Tomislav Andrijolić, potpredsjednik splitskog HNS-a.

Osim toga, HNS za neka buduća rješenja predlaže da se jedan postojeći trak osigura za električno vozilo (autobus ili vlak) koje bi prevozilo posjetitelje jednosmjerno u krug preko tunela oko Marjana, a da se drugi prometni trak osigura samo za dvosmjerni promet biciklista, vozača romobila i slično. Pješaci bi po njima svoju stazu trebali dobiti odmah do prometnice uz morsku stranu, dok bi se trkače i rekreativce usmjerilo na postojeću trim-stazu koju svakako, kao i stazu za šetače, treba prilagoditi.

Podsjećaju kako je park šuma Marjan je vlasništvo Splitsko-dalmatinske županije, a ne Grada Splita ni Republike Hrvatske, te bi trebala služiti prvenstveno za odmor i rekreaciju Splićanki i Splićana. HNS naglašava da Marjan, kao oaza budućnosti svih građana grada Splita, zaslužuje konkretno i stručno prometno rješenje.

Vaša reakcija na temu