Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
IMA I TOGA Javio nam se Splićanin i pohvalio Čistoću

IMA I TOGA Javio nam se Splićanin i pohvalio Čistoću

Predstavnik stanara u Kukuljevićevoj 23 nam je ispričao svoje iskustvo s tom komunalnom firmom

Da odgovornost polazi od vlastite zgrade i kvarta te kako se lako može riješiti problem glomaznog otpada, svjedoči Denis Meštrović, predstavnik stanara u Kukuljevićevoj 23. 

Meštrović nam se javio ponukan objavom na Dalmatinskom portalu s ciljem osvješćivanja Splićana kako ne treba mnogo da prestane pretvaranje ulica u mini deponije gdje god se nalaze kontejneri. 

Neodgovorni građani izbacuju glomazni otpad kad im se prohtije, elektronski odlažu gdje ne smiju, a kako je jednostavno učiniti kvart ljepšim, ispričao nam je, ili bolje rečeno, savjetovao sugrađane što napraviti.

- Čistoća je pojačala odvožnju glomaznog otpada, ali ni to nije dovoljno da se promijene navike. U portunu u kojem živim, stanari se jave kad mijenjaju namještaj, ja nazovem glavnog za glomazni otpad u Čistoći i ujutro se odmah odveze - prepričao nam je.

Poslao je i fotografije kako bi zorno predočio kako se radi.

- Nema mnogo pomoći od kotarske vlasti, vidim i po susjednim ulicama na Sućidru, u Novakovoj, u Krležinoj... da su 'mini deponiji' uz kontejnere. I tada znam nazvati Čistoću - naveo je.


U komunalnoj firmi su zadovoljni takvim načinom suradnje, kaže nam, štoviše, preporučuju da se slijedi takav primjer, stanari obavijeste predstavnika, a on zove odgovornog u Čistoći.

Frižidere, pećnice, bojlere, špahere, ponovimo još jednom, besplatno odvozi firma Tehnomobil. Jedino što treba napraviti je nazvati besplatan broj 0800 444 110 i dolaze radnici ovog koncesionara doslovce ispred kućnih vrata.

A što se tiče građevinskog otpada, vrijeme je i da Grad nešto napravi po tom pitanju i konačno izabere koncesionara kako bi sve karike profunkcionirale. 

Vaša reakcija na temu