Da odgovornost polazi od vlastite zgrade i kvarta te kako se lako može riješiti problem glomaznog otpada, svjedoči Denis Meštrović, predstavnik stanara u Kukuljevićevoj 23.
Meštrović nam se javio ponukan objavom na Dalmatinskom portalu s ciljem osvješćivanja Splićana kako ne treba mnogo da prestane pretvaranje ulica u mini deponije gdje god se nalaze kontejneri.
Neodgovorni građani izbacuju glomazni otpad kad im se prohtije, elektronski odlažu gdje ne smiju, a kako je jednostavno učiniti kvart ljepšim, ispričao nam je, ili bolje rečeno, savjetovao sugrađane što napraviti.
- Čistoća je pojačala odvožnju glomaznog otpada, ali ni to nije dovoljno da se promijene navike. U portunu u kojem živim, stanari se jave kad mijenjaju namještaj, ja nazovem glavnog za glomazni otpad u Čistoći i ujutro se odmah odveze - prepričao nam je.
Poslao je i fotografije kako bi zorno predočio kako se radi.
- Nema mnogo pomoći od kotarske vlasti, vidim i po susjednim ulicama na Sućidru, u Novakovoj, u Krležinoj... da su 'mini deponiji' uz kontejnere. I tada znam nazvati Čistoću - naveo je.
U komunalnoj firmi su zadovoljni takvim načinom suradnje, kaže nam, štoviše, preporučuju da se slijedi takav primjer, stanari obavijeste predstavnika, a on zove odgovornog u Čistoći.
Frižidere, pećnice, bojlere, špahere, ponovimo još jednom, besplatno odvozi firma Tehnomobil. Jedino što treba napraviti je nazvati besplatan broj 0800 444 110 i dolaze radnici ovog koncesionara doslovce ispred kućnih vrata.
A što se tiče građevinskog otpada, vrijeme je i da Grad nešto napravi po tom pitanju i konačno izabere koncesionara kako bi sve karike profunkcionirale.