Što je Domovinski pokret htio postići s jumbo plakatima koje su postavili u glavnom gradu Hrvatske, pojasnio je saborski zastupnik Ivica Kukavica.
'U Zagrebu su se pojavili plakati na stranim jezicima. To je nastavak kampanje Domovinskog pokreta. Politička poruka je sljedeća: 'To je integracija stranih radnika u naše društvo.' Naime, jasno je svima da nama trebaju radnici u turističkoj djelatnosti, trgovini i građevini. Vidimo da je posljednjih godina popriličan broj stranih radnika stigao u naše društvo.
Ono što mi želimo postići kao politička stranka jest da se ti strani radnici integriraju naše društvo. Da im se omogući učenje jezika, kulture i običaja naše države. Poučeni lošim iskustvima zapadnih metropola, mi djelujemo preventivno.
Ovo nije poruka protiv radnika iz Nepala, Filipina i Indije. Jasna je poruka da mi želimo uređeno tržište i da naši ljudi, korisnici tih usluga, mogu na svom materinjem jeziku komunicirati s onima koji pružaju usluge', kazao je Kukavica.
Pitali smo ga zbog čega je došlo do tolikog priliva radne snage s Dalekog Istoka.
'Gospodarska aktivnost Hrvatske je u zamahu. Očito je da je zadnjih desetak godina značajan broj naše radne snage išao u zemlje Zapadne Europe. Ostala je rupa. Gospodarstvo je sve jače i nedostaje radne snage', kazao je Kukavica.
Evo što je još kazao.
'U trgovačkom sektoru ostvaruje se ogroman profit, a radnici su potplaćeni. Ti strani poslodavci ne ulažu u integraciju stranih radnika. Mi smo tržišno gospodarstvo, nemamo prevelike alate da utječemo na to kao država, ali ćemo određenim mjerama potaknuti te poslodavce da podignu standard zaposlenicima.
Radi se dobra kampanja da se ljudi zadrže i da se vrate oni koji su otišli. Ima posla, možete se vratiti i pomoći da ova Hrvatska bude onakva kakva zaslužuje biti'.