Novi brod u floti Jadrolinije, najveći u svojoj klasi, Faros, zaplovio je danas iz trajektne luke Split prema Hvaru. Ovaj putnički ro-ro brod, izgrađen je 2009. godine u Grčkoj. Svojim karakteristikama predstavlja izvrsnu nadopunu Jadrolinijine flote. Zahvaljujući velikom kapacitetu garaže i prostranom putničkom salonu, Faros može prevesti 650 putnika i 170 vozila što značajno pridonosi podizanju kvalitete usluge, posebno tijekom ljetnih mjeseci kada ovaj najsunčaniji hrvatski otok posjećuju mnogobrojni turisti.
Dug 105 metara, a širok 17,5 metara, te brzine 14 čvorova, namijenjen je prvenstveno plovidbi Split–Stari Grad, no može ploviti i na drugim linijama te zadovoljava i uvjete plovidbe prema udaljenim otocima.
- Unatoč svim izazovima koji su pred nama ove godine i pandemije koja je prisutna te brojnih najava za ovogodišnju turističku sezonu koje nisu bile optimistične, protekli vikendi te broj pristiglih turista pokazuju uzlazni trend. Stoga, Faros svoju plovidbu počinje u idealnom trenutku kada je i najpotrebniji. Hvarani i njihovi gosti će tako, od danas, svjedočiti još boljoj i bržoj povezanosti njihovog otoka i kopna - poručuju iz Jadrolinije.
Uoči predstavljanja novog trajekta predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta kazao je kako su razvoj i obnova flote glavni cilj Jadrolinije.
- Jako mi je drago da je Faros drugi brod ove godine kojeg predstavljamo javnosti. Pred njime su velika očekivanja za koja sam siguran da će ih ispuniti. Naša je misija sigurno povezivanje kopna i otoka te tu tradiciju s radošću i ponosom njegujemo desetljećima. Unatoč svim izazovima koji su pred nas stavljeni, vjerujem da ćemo to nastaviti još dugo godina na radost svih naših putnika, a posebno otočana. Posadi želim sigurno i mirno more - rekao je Sopta.
Uvođenjem u flotu moderno opremljenog trajekta Faros, Jadrolinija u svojoj bijeloj floti, u ovom trenutku broji 54 broda ukupnog kapaciteta više od 4000 vozila te više od 30.000 putnika. Brojnost i obnova flote iznimno je važna budući da se na godišnjoj razini preveze više od 12 milijuna putnika te više od 3 milijuna vozila pa su redovna ulaganja u poboljšanje kvalitete usluge od osobite važnosti.