Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Jakov Prkić: Već se prema postojećem GUP-u može započeti detaljnije planiranje Kopilice
Ključna pitanja za Split Piše: Dalmatinski portal

Jakov Prkić: Već se prema postojećem GUP-u može započeti detaljnije planiranje Kopilice

Prometna studija je uvjet bez kojega se ne može

Jakov Prkić, gradonačelnički kandidat koalicije stranaka Pametno za Split i Dalmaciju, Možemo! i Nove ljevice, odgovorio nam je na pitanje što bi s Kopilicom.

- I kod Kopilice je prvi korak utvrđivanje vlasništva nad velikom željezničkom pustopoljinom gdje bi sadašnje Služba za gospodarenje gradskom imovinom i Služba pravnih poslova, zaštite i zastupanja trebale dati svoj obol.  Drugo pitanje na koje treba dati odgovor jest što stanari Kopilice, bez obzira na to jesu li vlasnici ili najmoprimci svojih stambenih prostora, trebaju i žele: sanaciju naselja ili zamjensku stanogradnju u okviru obuhvata gradskog projekta Kopilica - rekao je Prkić, pa nastavio: 

- Već se prema GUP-u kakav jest može započeti detaljnije planiranje toga prostora budući da se radi o gradskom projektu koji je obuhvatio čak 68,7 ha. Potrebno je razraditi program uz široku participaciju svih relevantnih aktera, stručne i šire javnosti, javnih službi, civilnog društva i privatnog sektora kojeg natjecatelji moraju zadovoljiti, a onda raspisati javni urbanistički natječaj i osigurati čim veću participaciju. Načelno, cijeli taj prostor je velika rezerva za raznolike funkcije, a prvenstveno kao prometni odušak glavnog gradskog prometnog čvorišta. Za otočane, a i Splićane većinu godine gradska luka je brzi izlaz iz grada i 'sve na jednom mjestu' bilo bi pogubno da se primarni javni transport preseli izvan centra grada. Međutim, onaj dodatak prometu koji postoji tijekom turističke sezone svakako bi se mogao preliti dalje od centra, sve kako bi se umanjio pritisak na svakodnevni gradski život. U sustavu park&ride prometa (parkiraj&prekrcaj se), tj. izmjene iz osobnog automobila u javni gradski transport koji cirkulira svakih nekoliko minuta, Kopilica je bez daljnjega dragocjeno rješenje. Naravno, treba inzistirati na tome da se ukoliko bude moguće najvećim dijelom izmjena prometa događa ispod razine zemlje kako bi se ostatak grada prirodno povezao sa 'sjevernom gradskom rivom'. Prometna studija koja će sve uzeti u obzir i reći kako dalje je uvjet bez kojega se ne može.

Vaša reakcija na temu