Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Jerko Trogrlić: Kampanje su pokazale da blato najviše umrlja onoga tko ga baca

Jerko Trogrlić: Kampanje su pokazale da blato najviše umrlja onoga tko ga baca

'Bilo je izrazito iscrpljujuće'

Jerko Trogrlić, vlasnik agencije Vajt, osvrnuo se na protekli period u kojem su radili čak sedam kampanja za izbore. Njegovu objavu prenosimo u cijelosti:

'Posljednjih mjeseci odbrojavam dane. Bilo je izrazito iscrpljujuće, ali naravno još jedno putovanje koje nikad neću zaboraviti.

Dora Čolaković, Antonela Vukorepa, Hari Kočić, Stjepko Rošin, Ivana, Branka Šegvić, Ana Šimunović, Milan Latković, Andrej Štimec i još nekolicina... vi ste razlog zašto smo ovaj put radili 7 kampanja i zašto su rezultati kakvi jesu. Nakon 16 godina po Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori... vjerujem da smo strateški i iskustveno postavili stvari na najbolji način, ali vi ste, svojom profesionalnošću, dostupnošću, kreativnošću, svježinom i nevjerojatnim radom, razlog zašto smo sve odvozili ovako kako jesmo.

Doživio sam, vjerujem, našu najbolju kampanju i preokret kakav smo mogli samo sanjati. Doživjeli smo i najmirniju kampanju ikad – s nula neizvjesnosti od prvog do zadnjeg trenutka. I najprljaviju kampanju o kojoj bih mogao knjigu napisati (svaka bi zaslužila svoje poglavlje), u kojoj, iskreno, nismo imali odgovor na konkurentsku 'kamikaza priču'.

Dva prijenosa vlasti, ali i dvije kampanje u kojima je kolegica Antonela Vukorepa odigrala ključnu ulogu što me posebno veseli jer nisam poznat kao netko tko lako prepušta palicu. Upravo ona i Dora, koja me već desetljeće trpi na poseban način, zaslužne su ne samo za ovaj ciklus, već i za brojne ranije uspjehe. Možda ih ne vidite kako komentiraju u medijima, ne analiziraju javno, ali naši klijenti i ja  jako dobro znamo koliko vrijede. To su osobe koje čuvaju leđa, koje imaju svaki podatak i istraživanje, koje paze da se sve tiska, napiše, objavi, pošalje, a ništa nikad ne procuri prije vremena. Osobe koje ti kažu što misle, a znaš da ti uvijek žele dobro. S vremenom smo došli do toga da funkcioniramo gotovo telepatski (ok, nekad to možda i precijenim).

Posebna zahvala i agenciji Ipsos Hrvatska. Skupi ste, ali bez vaših podataka naše kampanje ne bi bile ovakve. 

Ne vjerujem da ćemo ikad više sebi priuštiti ovakav ritam, barem ja neću, ali baš te ljudi s kojima je ovo bilo posebno zadovoljstvo.

A na kraju – oni najvažniji u cijeloj priči: Ivan, Davor, Ante, Paško, Željko, Josip, Šime... Hvala na povjerenju. Hvala na trpljenju. Kampanja je rad, rat i muka, ali ponosan sam što smo mi sa svoje strane u svima nudili isključivo programe, rješenja, ideje i ljude.

Imali ste hrabrosti, neki prvi, neki čak četvrti put, izložiti se u vremenu kad rijetki koji mogu, to doista i učine. Svaki od vas pokazao je hrabrost i društvenu odgovornost na koju većina nas ostalih nije spremna i na tome vam iskreno čestitam. Neću pisati pojedinačno, osim ako jednom kad prolupam stvarno ne napišem knjigu. 

Kad daš 100 %, stvari ispadnu točno kako trebaju iako to možda u startu ne izgleda tako. Baš svaka od ovih kampanja pokazala je da se jedino isplati biti pristojan, uključiv, konstruktivan, bolji od konkurencije i da blato najviše uprlja onoga tko ga baca.

Dajte svoj maksimum, opravdajte povjerenje, čuvajte zdravlje, a mi ćemo vam biti najžešći kritičari.

Out of office do daljnjeg', napisao je Trogrlić.

Vaša reakcija na temu