Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Kako najefikasnije iznajmiti svoj smještaj

Kako najefikasnije iznajmiti svoj smještaj

Oglašavanje na Adriatic.hr je u potpunosti je besplatno. Nikakvih naknadnih troškova i 'sitnih slova' za naše iznajmljivače nema

Kao što njihov slogan kaže, gostima je najkraći put do Jadrana moguće ostvariti koristeći usluge Adriatic.hr turističke agencije iz Splita, koja već 17 godina uspješno spaja svoje iznajmljivače s gostima iz cijelog svijeta. Razgovarali smo s njima i saznali  informacije koje bi vam mogle biti zanimljive, posebno ako ste iznajmljivač privatnog smještaja.

Koji su izazovi današnjeg iznajmljivača privatnog smještaja u Hrvatskoj?

- Danas je Internet dostupan svima, a imati vlastitu web stranicu ili Facebook stranicu o svom apartmanu postalo je jednostavno. Iznajmljivač također ima pregršt globalnih oglašivačkih stranica gdje može staviti slike svog apartmana i uz par klikova biti online. Problem nastaje što se rijetko koji apartman može napuniti iz samo jednog izvora gostiju. Imati više profila postaje zamorno, potrebno je stalno usklađivati kalendare da ne dođe do overbookinga, a sve to oduzima  dosta vremena.

Osim toga ocjene gostiju raspršene su na više mjesta, a na svakom profilu kojeg otvore moraju izgraditi vjerodostojnost otpočetka. Također, iznajmljivači moraju sami brinuti o svim posebnostima svakog pojedinog portala: različiti uvjeti brzine odgovora gostu, različita provizija (a često i cijena prema gostu), tko plaća PDV na uslugu oglašivača, tko naplaćuje od gosta i koliko itd. Uz neki drugi stalni posao, ili ako ste nevični internetu ovo sve postaje noćna mora.

Koji su benefiti oglašavanja na vašim stranicama?

- Iznajmljivači se vole oglašavati putem Adriatic.hr-a jer nema financijskog rizika. Ostvaruju pravo na akontaciju i otkazne troškove, s naglaskom da je udio otkazivanja u ukupnom broju rezervacija manji od 1%. Preko nas su također izlistani na brojnim inozemnim portalima za smještaj, a trošak PDV-a na uslugu prodaje smještaja putem inozemnih agencija u potpunosti snosi Adriatic.hr.  Uvjeti su od nas prema iznajmljivaču uvijek isti bez obzira odakle gost dolazi (s naše stranice ili nekog inozemnog portala).

Je li oglašavanje na vašoj stranici besplatno?

- U potpunosti je besplatno. Nikakvih naknadnih troškova i 'sitnih slova' za naše iznajmljivače nema. Dugo godina smo razvijali i dalje razvijamo sustav obrade objekata i rezervacija sukladno potrebama iznajmljivača i tržišta, a potpisom ugovora s nama iznajmljivači imaju kompletnu podršku bez ikakve naknade. Naplaćujemo isključivo proviziju samo na potvrđene rezervacije.

Što ako su iznajmljivači oglasili svoj smještaj i na drugim portalima?

- Ništa. To je dozvoljeno, jer mi ne tražimo ekskluzivnost. Naravno, sve dok nam pravodobno dojavljuju sva zauzeća ostvarena putem tih portala. Treba znati i to da kada iznajmljivači oglase svoj smještaj na našoj stranici, automatski su oglašeni i na mnogim popularnim portalima s kojima i mi surađujemo. Ta usluga je također besplatna, a osim toga veliki je benefit za iznajmljivače i to što smo agencija registrirana u Hrvatskoj i podliježemo hrvatskim zakonima. Iz tog razloga neki iznajmljivači odustaju od direktne prijave na više portala i prijave se samo u nas jer im je tako život lakši.

Tko su vaši iznajmljivači?

- Naši iznajmljivači su osobe koje su shvatile da im Adriatic.hr pruža sve što im treba i da smo tu za njih u bilo kojem trenutku. Da nam bez zadrške mogu uputiti i kritiku i pohvalu, zatražiti pomoć, doći nas posjetiti i sve riješiti na licu mjesta. Tu smo za one prezaposlene koji nemaju vremena ni volje oglašavati se na brojnim portalima pa poslije žonglirati upitima i kalendarima. Također, tu smo i  za one koji nisu vični radu na računalu, jer naši telefoni su uvijek upaljeni, a vrata naše poslovne zgrade uvijek otvorena. Za suradnju s nama ne treba imati više od telefona, ali ako želite imati potpunu kontrolu, možete i sami od doma preko korisničkog sučelja imati pregled svih nastalih događaja.

Na što se iznajmljivači najviše žale?

- Generalno se iznajmljivači ne žale, ali može se reći da im zna smetati dokumentacija u radu s nama. Mnogi iznajmljivači smatraju da ne treba ništa fizički potpisivati obzirom da smo online agencija, ali kao hrvatska agencija poštujemo hrvatske zakone koji ipak traže određenu papirologiju. Svake godine tih papira je sve manje (uz sve veće korištenje sms-a, maila-a i korisničkog sučelja) i smanjujemo taj broj koliko nam naši zakoni dopuštaju.  

Postojite već 17 godina. Kako se borite s konkurencijom?

- Konkurencija je žestoka, ali i mi smo. Dakako da budžet kojim neke strane agencije raspolažu za oglašavanje premašuje proračun većine naših županija i da nije lako. Najjednostavnije rečeno, prilagođavamo se situaciji na tržištu, promatramo, povezujemo se s drugim oglašivačkim portalima, usavršavamo se na dnevnoj bazi, učimo i što je najbitnije, održavamo odlične odnose s iznajmljivačima. Osim toga, velika baza smještajnih jedinica privlači i velik broj gostiju.

Osjeća li se u vas radi velike konkurencije pad gostiju?

- Ni u kom slučaju. Iz godine u godinu bilježimo rast gostiju. Izvori iz kojih nam dolaze (direktno, ili preko partnerskih stranica, oglašavanjem) mijenjaju se jer se mijenja tržišna slika, ali mi se prilagođavamo i zato broj gostiju u nas samo raste. Ova će godina po svemu sudeći biti rekordna do sada.

Usluga koju pružamo gostima je kvalitetna - imamo telefonsku podršku na 10-ak jezika pa to prepoznaju i gosti, ali i partneri koji oglašavaju naš smještaj. Na našoj su stranici i 'friški' komentari i ocjene gostiju, što drugim gostima olakšava izbor, a samom smještaju daje vjerodostojnost. To je nešto na čemu iznajmljivači mogu i trebaju aktivno raditi ako žele povećavati broj rezervacija iz godine u godinu. Zbog dobre usluge neki nam se gosti vraćaju i više od 10 godina za redom.

Postoje li razlozi zbog kojih gosti biraju baš vas?

- Našim gostima nudimo razne pogodnosti, poput refundacije kišnih dana, putem koje gosti dobiju povrat novca uplaćenog za ljetovanje za svaki kišni dan tijekom njihovog ljetovanja, popust vjernosti za goste koji dolaze iz godine u godinu, besplatne autoceste i refundaciju troškova goriva koje ostvaruju oni gosti koji sačuvaju svoje račune i prilože ih pri rezervaciji smještaja za iduću sezonu, povrat troškova vize i mnoge druge popuste i pogodnosti koje možete pronaći na našim stranicama. No naše najveće blago zaista je velik broj apartmana, soba i kuća po cijelom Jadranu, ili sad već možemo kazati i šire po Hrvatskoj, tako da gosti imaju ogroman izbor.

Kako postati vaš iznajmljivač?

- Vrlo jednostavno postanite naš iznajmljivač. Registrirajte se na našoj web stranici, ispunite online formu podacima o iznajmljivaču i objektu, dignite fotografije smještajnih jedinica i za nekoliko dana možete početi dobivati rezervacije. Naravno, naši djelatnici su tu telefonski, putem e-maila, Facebooka ili osobno na našoj adresi u Splitu za bilo kakvu pomoć prilikom procesa prijave.

Koga iznajmljivači mogu očekivati s druge strane telefona? Kome daju svoj objekt na povjerenje?

- S druge strane telefonske slušalice ili za tipkovnicom odgovarajući na upite nalaze se mladi entuzijastični – ali beskrajno strpljivi ljudi, otvoreni za suradnju i pomoć svim korisnicima naših usluga. Zapošljavamo mlade ljude i brinemo se o kvaliteti kadra. Biramo ljude koji su motivirani i spremni učiti te postizati nove poslovne uspjehe.

Ako i vi želite oglasiti svoj smještaj na stranici Adriatic.hr, možete to napraviti iz udobnosti vlastitog doma klikom na stranicu 'Prijavite svoj smještaj'. Tu ćete pronaći sve informacije i imati priliku vidjeti sve što web sučelje na stranici podržava.

Za sva pitanja i informacije svakim danom možete se obratiti Kontakt centru Adriatic.hr-a koji je uvijek dostupan telefonom, e-mailom ili na svojoj adresi u Splitu. Slobodno ih posjetite bez najave, a njihovi djelatnici će vam rado pomoći oko svih vaših pitanja!
Vaša reakcija na temu