Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Kako uz kupnju točno ovih proizvoda vaša košarica može postati prava dobitna kombinacija?
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Kako uz kupnju točno ovih proizvoda vaša košarica može postati prava dobitna kombinacija?

Nova nagradna igra 'I sitno i bitno i dobitno'

Kupovina svakodnevnih namirnica često je zadatak koji obavljamo rutinski i 'u hodu', zbog čega nam naša kvartovska trgovina 'zlata vrijedi'. A osim što nam štede vrijeme, olakotna okolnost je ako nam uz to uštede i novac. 

Baš se zato Studenac market novom kampanjom pobrinuo da im uštedi oboje – i vrijeme i novac – zelenim oznakama 'I kvalitetno i povoljno', koje kupcima omogućuju lakše pronalaženje najboljih i najisplativijih proizvoda. 

A od 30. siječnja do 26. veljače 2025., Studenac svaku takvu kupnju pretvara u iskustvo koje donosi više – povoljniju kupovinu, kvalitetne proizvode i priliku za nagrade. Nova nagradna igra 'I sitno i bitno i dobitno' nosi priliku da svaki tjedan čak 100 kupaca osvoji kupon od 100 eura.

Sudjelovati je jednostavno – dovoljno je kupiti barem tri proizvoda sa spomenutom oznakom i prijaviti broj računa s osobnim podacima (ime i prezime, adresa) putem SMS-a na broj 60777 ili ispuniti obrazac na mrežnim stranicama Studenca. Nagradna igra odvija se u svim Studenac trgovinama diljem Hrvatske, a uz pomoć nje kupci lakše mogu otkriti novi svijet pogodnosti i kvalitete Studenac robnih marki, a da uz to osvoje i vrijedne nagrade.

Robne marke poput 'Nugafino', 'Moje jutro' i 'Oliveta' prilagođene su potrebama modernih kupaca, donoseći spoj kvalitete i pristupačnih cijena. Ove robne marke postale su sinonim za povjerenje i pametnu kupnju.

Priču o vrijednosti i praktičnosti svojih robnih marki Studenac oživljava i kroz simpatičnu reklamu iz serijala „Dobri duh“. U njoj likovi Mladena Kovačića i Nadije Cvitanović prikazuju svakodnevne situacije u kojima se svi mogu pronaći prilikom kupovine, a kako bi one bile još lakše i brže, na policama ih prema najboljim izborima vode prepoznatljive zelene oznake.

Inače, Studenac market u svom bogatom asortimanu broji preko 40 vlastitih robnih marki koje pokrivaju sve - od hrane do higijene, a unutar kojih je moguće pronaći više od 400 proizvoda najbolje vrijednosti za novac. Neke od najpopularnijih Studenac robnih marki su: Moje Jutro (mlijeko, mliječni namazi, sirevi); Let's Party (grickalice); Bon Gusto (slatkiši, keksi); Nuvolette (ubrusi, maramice, toaletni papir); Bonkulović; Vauuu i Mijauu (pseća i mačja hrana); Caffeamo i Teamo (kave, čajevi).

Pored povoljnosti i kvalitete, ovakve inicijative donose dodatnu vrijednost kroz jedinstveno iskustvo kupovine. Ne propustite priliku – kupujte, sudjelujte i neka vaša pametna kupnja postane prava dobitna kombinacija!

Vaša reakcija na temu