Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Portal grada Kaštela Kineska kompanija koja je gradila Pelješki most dala najnižu ponudu za tunel Kozjak i spojne ceste do D8

Kineska kompanija koja je gradila Pelješki most dala najnižu ponudu za tunel Kozjak i spojne ceste do D8

Čak 11 milijuna eura jeftinije od tražene

Na danas održanom javnom otvaranju ponuda za Spojnu cestu čvor Vučevica na A1 - čvor na D8, procijenjene vrijednosti od oko 105 milijuna eura, pet velikih kompanija dalo je ponudu. Među njima kineska kompanija China Road and Bridge Corporation dostavila ponudu nižu od tražene i to za više od 11 milijuna eura.

Uz ovu kompaniju ponudu je poslao i Strabag koji je dijelom i hrvatska kompanija, i to 109 milijuna eura. Kineska kompanija 'Sinohydro Corporation' sa svojim tvrtkama-kćerima javila se s cijenom od oko 142 milijuna kuna, turski 'Yapi Merkezi' u ponudi je naveo iznos nešto viši od 142 milijuna eura, a španjolske kompanije 'Comsa' i 'Nortunel' u zajedničkoj ponudi izašle su s cijenim od gotovo 149 milijuna eura, javlja Portal grada Kaštela.

Podsjetimo, radi se o izgradnji tunela Kozjak te spojne ceste od tunela do ceste D8, ali bez dionice od izlaza sa A1 u Vučevici pa do tunela koja je bila predmetom druge Javne nabave, te bez priključka na cestu D8 u Kaštelima. Vrijednost ovog projekta procijenjena je na gotovo 105 milijuna eura što je otprilike trećina vrijednosti Pelješkog mosta.

Vaša reakcija na temu