U sklopu EU projekta ''WELL-O-LIVE – Europskim putevima maslina do opuštanja i zdravlja'' Korčulu su posjetili bloggerica i snimatelj iz Italije. Obišli su kulturne i povijesne znamenitosti, a budući da je projekt usmjeren na razvoj održivog transnacionalnog proizvoda ruralnog turizma, posjetili su i nekoliko proizvođača maslinovog ulja, vina i drugih domaćih proizvoda.
Domaćini su im bili čelni ljudi otočkih turističkih zajednica, a svaki od njih im je za svoju općinu prezentirao kulturnu i prirodnu baštinu te manifestacije otoka, a posebno su im predstavili tradicionalna jela spremljena s maslinovim uljem, kao i proizvodnju maslinova ulja i njegovu prezentaciju u turističke svrhe. Usto, pripremili su im i dva cooking showa. Hana Turudić, direktorica Turističke zajednice Korčula, kaže da su gosti najviše bili oduševljeni ambijentom.
- Nisu mogli ni zamisliti kakav ambijent ovdje imamo! Ljepota prirode spojena s kulturnom baštinom, srednjovjekovnim zidinama grada Korčule, sa svim vrijednostima koje se nalaze u Muzeju, Katedrali, s našim čuvanim baštinama kao što su procesije, Moreška, Kumpanije, a sve je to u lijepom skladu sa svim plodovima zemlje, kao što je maslina od koje se radi i naše nadaleko poznato maslinovo ulje - kaže Hana Turudić te napominje kako su gosti došli iz zemlje koja je također poznata po maslinovom ulju, ali da ih je korčulansko ulje oduševilo svojom kvalitetom.
Snimljeni video materijal, nastao u sklopu Blogger Experience Croatia na Korčuli, bit će objavljen na turističkim web stranicama partnera na projektu kao i na platformi "Crossing Routs - Blogging Europe" - Europskog Instituta za kulturne rute. To će, smatra Hana Turudić, značajno pridonijeti turističkoj promociji cijelog otoka Korčule.
- Mi smo i do sada u medijima, posebno onima koji se bave maslinovim uljima, uvijek imali dobar feedback. Takvi članci uvijek nam dovedu neke nove goste i dobijemo dobar publicitet. To je posebno važno za nas na Korčuli gdje nemamo nekih velikih financijskih mogućnosti za oglašavanje. Budući da su nam sredstva dosta skromna, ovakve studijske grupe koje budu u sklopu sličnih projekata puno znače, jer u vrlo čitanim medijima na našim stranim tržištima naprave veliki publicitet za našu destinaciju - zaključuje Hana Turudić.