Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
KOTUR ODGOVORIO HDZ-u: Za nacionalne interese se u Bruxellesu i Strasbourgu treba boriti, a ne gurati glavu u pijesak

KOTUR ODGOVORIO HDZ-u: Za nacionalne interese se u Bruxellesu i Strasbourgu treba boriti, a ne gurati glavu u pijesak

'Za Dalmaciju je ovo situacija - biti ili ne biti'

'Tragično je da nitko relevantan u HDZ-u nema hrabrosti argumentirano odgovoriti na kritike i prijedloge o uključivanju Splita i Dalmacije na osnovnu Transeuropsku prometnu mrežu iako se radi o jednom od najvažnijih strateških pitanja u povijesti Hrvatske, a pogotovo Dalmacije', smatra Goran Kotur, potpredsjednik splitskog SDP-a.

'HDZ nema što pokazati, pa u ime te stranke o prigodi koja može pokrenuti ekonomski razvoj Dalmacije piše potpuno neupućeni čovjek koji je pristao biti smokvin list HDZ-ovim 'perjanicama'', navodi Kotur.

Podsjeća kako je njegov prijedlog u ime SDP-a o uključivanju na Mediteranski koridor EU-a jednoglasno je usvojilo Gradsko vijeće Grada Splita još u siječnju 2021. godine. 

'Inače, HDZ-ovi sveprisutni 'medijski junaci' poput eurozastupnika Karla Resslera, ministra Olega Butkovića i državnog tajnika Josipa Bilavera 'mukom zamukoše' o Mediteranskom koridoru EU-a prema Dalmaciji. Ne znam kako im nije neugodno da u njihovo ime netko može napisati da 'Transeuropski koridori Splićanima ne znače ništa'. Za Dalmaciju je ovo situacija 'biti ili ne biti', uvjeren je Kotur. 

Uključivanjem Splita i Dalmacije na Mediteranski koridor i spajanje Rijeke na Baltičko-jadranski koridor, dodaje, omogućilo bi, između ostalog, gradnju moderne dvotračne elektrificirane željeznice i posljedično dobro povezivanje s drugim dijelovima EU-a, što se tiče putničkog i pogotovo teretnog prometa. 

'Jednako važno, to bi bila poruka investitorima da se u Dalmaciju isplati ulagati i da nas Hrvatska i EU ne gledaju kao regiju čija će ekonomija zauvijek ovisiti o turizmu. Uz potporu eventualnoj europskoj integraciji naših susjeda, za Europsku uniju ne mogu od Dalmacije biti važnije Makedonija, Crna Gora, Srbija, Kosovo, Albanija i Bosna i Hercegovina i njihovo prometno 'umrežavanje'. Za nacionalne interese se u Bruxellesu i Strasbourgu treba boriti, a ne gurati glavu u pijesak i funkcionirati po sistemu - napad igra na nulu, a obrana koliko primi', zaključio je Kotur.

Vaša reakcija na temu