Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Antonijo Ćatipović Kristijan Gelo: Brendovi koje smo doveli u Mall of Split promijenit će kupovne navike Splićana

Kristijan Gelo: Brendovi koje smo doveli u Mall of Split promijenit će kupovne navike Splićana

Promet je uveo besplatnu liniju koja će od sutra do nedjelje voziti od Sukoišanske ulice do centra

Mall of Split za građane se otvara u srijedu u 11 sati. U preko 200 prodajnih prostora smjestili su se poznati domaći i svjetski modni brendovi, od kojih su neki po prvi put u Hrvatskoj. Tako će svoje trgovine otvoriti Koton, Buzz, Koko kids i Chic, a uskoro se očekuje i otvorenje Debenhamsa, jedne od najpopularnijih svjetskih robnih kuća. Osim njih, u Mallu će biti 16 novih modnih brendova u Dalmaciji: Reserved, Oysho, ZARA Home, Mohito, Lego Store, Sinsay, Cropp, House, Shoetique, Stradivarius, Pull&Bear, Mango man, Optika Sentina, Nine West, Piazza Italia i Showroom by Carvel. Jedina GAP trgovina u Hrvatskoj mjesto je našla u novom splitskom centru.

- U Hrvatsku smo prvi put doveli svjetske brendove koji će zasigurno promijeniti kupovne navike Splićana i zbog kojih će Split još više biti prepoznat kao šoping destinacija i za domaće i za turiste. Ovaj je trgovački centar građen je u ovom obliku i veličini zbog turističke sezone - rekao je Kristijan Gelo, predstavnik investitora iz Tulipan grupe.

Mall of Split drugi je najveći shopping centar u Hrvatskoj, sa 61.700 kvadrata neto prostora, investicija je vrijedna više od 1,3 milijarde kuna. 

- Kad je bilo najteže u Hrvatskoj, u kriznim godinama, mi smo bili najveća privatna investicija u zemlji, svaki četvrti euro strane investicije u Hrvatskoj odnosio se na nas. Mislim na ovaj projekt i tri manja. Tijekom građenja smo zaposlili preko tisuću ljudi, drago nam je što su to bile u velikom broju, preko 80 posto, splitske firme, što arhitekti, projektanti, izvođači, dobavljači... Očekujemo ubuduće između 1500 i 1600 stalnih radnih mjesta, a naravno da tu treba dodati i brojne dobavljače s kojima se surađuje - dodao je Gelo.

Popunjenost kapaciteta centra na dan otvorenja bit će oko 80 posto, a do početka turističke sezone očekuje se preko 90 posto. Mall of Split trgovački je centar najnovije generacije koji je trenutno u postupku dobivanja LEED Gold certifikata što će ga učiniti jedinim centrom s tim certifikatom u ovom dijelu Europe. Njegova unutrašnjost podijeljena je u četiri vertikalne cjeline nazvane Jadran, Vestibul, Pjaca i Marjan. U potpunosti je prilagođen osobama s invaliditetom, a na raspolaganju su i četiri lifta. Posjetiteljima je osigurano oko 2500 besplatnih parkirnih mjesta, a od otvaranja Malla pa do nedjelje Promet je uveo izvanrednu besplatnu liniju.

- Tijekom radnog vremena centra od Sukoišanske ulice će svakih pola sata voziti autobus do trgovačkog centra. Zaustavljat će se samo na Općini, Pazaru te na dvije stanice kod bolnica - rekao je direktor Prometa Željko Krnić.

U centru se, naravno, nalaze i brojni kafići, a treba izdvojiti i Food court s četiri restorana te preko deset fast food objekata, te terasu površine 3000 kvadrata. U narednim mjesecima ponuda će se proširiti i sa Cinestar kinom i prvi put 4DX dvoranom, tu su i dječji zabavni svijet, casino, a u centru će biti dostupne i brojne servisne usluge kako bi posjetitelji sve mogli obaviti na jednom mjestu.  

Dodajmo još da je program otvaranja centra zamišljen kao višednevna svečanost, sve do nedjelje bit će organiziran bogat program. Večeras je VIP otvaranje, sutra u 11 sati centar otvara vrata za sve građane, koje će od 19.30 sati zabaviti Tonči Huljić i njegov Madre Badessa bend. U petak će u isto vrijeme koncert održati Danijela Martinović, a u subotu Colonia. Pripremljen je i program za mlađe, bit će lutkarski mjuzikl, dječja natjecanja...

Vaša reakcija na temu