Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Joško Šupić KAKAV GENIJALAC! Ljubica Vrdoljak zbog promijenjenog stupića na Matejuški prozvala komunale redare

KAKAV GENIJALAC! Ljubica Vrdoljak zbog promijenjenog stupića na Matejuški prozvala komunale redare

Iz stare gradske jezgre radnici Čistoće su odnijeli čak 30 kubika otpada

Nakon jučerašnje proslave Dana grada Splita i blagdana sv. Dujma radnici Čistoće su iz stare gradske jezgre iznijeli čak 30 kubika smeća. Ljubica Vrdoljak, direktorica operativne službe Čistoće, kaže da se radi o velikoj količini otpada na javnim površnima, ali da su unatoč svemu radnici tog komunalnog poduzeća posao obavili odlično. Problema su imali na Matejuški gdje je netko promijenio stupić i ključ, pa radnici Čistoće nisu mogli pristupiti površini koju su trebali očistiti. Ljubica Vrdoljak zbog toga je prozvala komunalne redare. 

- Kada su moji ljudi, oko 4 sata ujutro, došli na pranje nisu mogli pristupiti Matejuški koja je bila sva crna, ljepljiva i puna smeća. Na kraju su ipak oko 7 sati uspjeli doći do genijalca koji je promijenio stupić i nije smatrao potrebnim da o tome obavijesti Čistoću. Normalno bi bilo kada su velika događanja u gradu, poput ovoga na Rivi, da komunalno redarstvo prati uslugu Čistoće i tamo gdje imamo problem da izvole odraditi svoj dio posla i omoguće nam da dođemo do svih površina - kaže Ljubica Vrdoljak te dodaje kako s komunalnim redarstvom godinama ima lošu suradnju.

- Godinama imamo pisanu korespondenciju i dovoljno je reći da su od 300 ili 400 zahtjeva odgovorili tek na tri ili četiri, a o rješenjima da i ne govorim. Čistoća radi čišćenje i održavanje javnih površina. Kao pružatelji usluge, mi smo zadnji u lancu, a prije nas postoje institucije, firme i organizacije koje su nam dužne osigurati pristup javnim površinama. Krajnje je vrijeme da svatko odradi svoj dio posla, da mi se ne dogodi  da netko kaže da je Čistoća na godišnjem odmoru pa nam je Matejuška takva kakva je - zaključila je Vrdoljak.

Vaša reakcija na temu