Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Međunarodno priznanje splitskim kreativcima Igoru Carliju i Goranu Šoši!

Međunarodno priznanje splitskim kreativcima Igoru Carliju i Goranu Šoši!

Za cjelokupan brending korporativnog identiteta Aminess hotela i kampova dodijeljena im je posebna nagrada 'Honorable Mention 2017'

Na 'International Design Award' (IDA), u kategoriji grafičkog dizajna, splitskim kreativcima Igoru Carliju i Goranu Šoši, iz agencije za kreativne komunikacije CARLI+SOSA, stiglo je duplo priznanje za rebranding Aminess Hotels & Campsites. 

International Design Awards (IDA) dodjeljuje se s ciljem priznavanja i promoviranja dokazanih dizajnera i nadolazećih nada iz područja arhitekture, interijera, te grafičkog, modnog i produkt dizajna.  

U potkategoriji 'stationary' odnosno za izvedbeno rješenje poslovne dokumentacije u jakoj konkurenciji, između više od 1000 pristiglih radova iz 52 države svijeta pripala im je brončana statua IDA, dok im je za cjelokupan brending korporativnog identiteta Aminess hotela i kampova dodijeljena posebna nagrada 'Honorable Mention 2017'. 

- Ovo nam je veliki poticaj i potvrda koja je došla u pravom trenutku. Hrvatsko tržište je malo i često se susrećemo s klijentima kojima je teško objasniti važnost i percipirati količinu posla koji stoji iza kvalitetnog brendinga. Već gotovo deset godina smo fokusirani na sveobuhvatni pristup i detaljnu analizu svih aspekata brenda i njegove okoline koja može, kao i u ovom projektu, potrajati mjesecima. Dizajn je samo dio procesa brendinga a ne njegova osnova. Novi vizualni identitet je implementiran prošle godine i gosti su ga odlično prihvatili ali doista smo sretni što je konačni rezultat cijenjen i u međunarodnim, stručnim krugovima - rekao je Goran Šoša.

Članovi žirija IDA-a ističu kako grafički dizajn smatraju umjetnošću te ponajviše cijene autore koji pomiču granice i osvajaju nove teritorije. Na cijeni je moderan i suvremen ali istovremeno bezvremenski dizajn jasnog identiteta s ciljem nagrađivanja kandidata koji su iznjedrili hrabre, drugačije i inovativne projekte, koji se nakon jednog pogleda zauvijek pamte. 

- Iskustveni doživljaj koji pružamo, Igor Carli i Goran Šoša oblikovali su u korporativni identitet koji u potpunosti komunicira našu najveću snagu a to je definitivno privrženost naših djelatnika gostima i posvećenost njihovom što ugodnijem boravku u našim objektima u Istri i Dalmaciji. Ljubaznost je vrijednost koja se uglavnom podrazumijeva u našem poslu no mi smo napravili korak više i brendirali ljubaznost, odnosno prijateljsko okruženje u kojem naši gosti borave. Međunarodno priznanje tima vrhunskih svjetskih stručnjaka velika je potvrda našem zajedničkom projektu Aminess Hotels & Campsites - zaključila je predsjednica uprave Lagune Novigrad d.d. Zrinka Bokulić.

Vaša reakcija na temu