U okviru 24. CROMAR-ovog kongresa 'Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration', u petak se održavaju dva zanimljiva događaja za sve one kojima je marketing područje interesa, sadašnji ili budući poziv. U svečanom amfiteatru Ekonomskog fakulteta, naime, menadžeri i stručnjaci iz različitih proizvodnih i uslužnih djelatnosti održat će od 15 do 16.30 sati prezentacije konkretnih slučajeva iz marketinške prakse svojih poduzeća. Nakon toga, od 17 do 18.30 sati će se održati okrugli stol na temu izazovi marketinga jučer, danas, sutra.
O tome će govoriti stručnjaci iz uspješnih hrvatskih poduzeća kao što su Bruketa & Žinić, Bluesun hoteli, Sunce koncern, Crno jaje i GoHome, AD Brodovi, Prevent...
Neke od tema o kojima će se pričati su i koje su se marketinške funkcije i alati pokazali najpotrebniji u poslovanju, koja se znanja i vještine traže od zaposlenika, posebice na marketinškim poslovima, što će predstavljati najveće izazove u budućem poslovanju, kao i koje će marketinške aktivnosti i vještine za to biti najpotrebnije.
Cilj ovih događanja je širenje iskustava i spoznaja, te unapređenje marketinške znanosti, obrazovanja i prakse, odnosno njihove suradnje.