MINISTARSTVO GOSPODARSTVA DALO 1,2 MILIJUNA KUNA ZA FOTOSTUPOVE 'Predstavlja znatno poboljšanje u odnosu na alternative koje se nude'

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA DALO 1,2 MILIJUNA KUNA ZA FOTOSTUPOVE 'Predstavlja znatno poboljšanje u odnosu na alternative koje se nude'

Tvrtka Look@ dobila je potporu europskih fondova za lansiranje fotostupova na tržište i održivost poduzeća

Fotostupovi solinske tvrtke Look@ d.o.o. dobili su 1.284.494,89 kuna bespovratnih sredstava za osvajanje tržišta u pametnim gradovima. Riječ je o novcu europskih strukturnih i investicijskih fondova, a nadležna institucija je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta. 

Iza tvrtke Look stoji solinski HDZ-ovac Luka Vuković, a narudžbe koje je dobio od gradova i općina kojima vladaju stranačke kolege već su izazvale negativnu reakciju javnosti. Split je za tri fotostupa platio gotovo 240 tisuća kuna, onaj na Poljudu je nedavno potpuno uništen, a projekt je izdašno pomogla i Splitsko-dalmatinska županija s nekoliko stotina tisuća kuna. 

Luka Vuković nakon negativno intoniranih napisa nije od volje za razgovor pa je tako jutros glatko odbio komentirati milijunski poticaj. Lani, dok je još htio pričati s novinarima, kazao je da proizvod lansira globalno i da za fotostupove postoji interes u Norveškoj i Švedskoj. Rekao nam je da se ostavio politike kada se odlučio baviti poduzetništvom i da ne želi biti uhljeb. Još je dodao kako su interes izrazile i lokalne jedinice samouprave kojima ne vlada HDZ. 

Fotostupovi su dočekani na nož. Kritizirala se skupoća i veličina uređaja te loša kvaliteta fotografija. Mnogi su se pitali čemu fotostup kada se sve puno lakše, jednostavnije, jeftinije, a i bolje može obaviti vlastitim mobitelom. Sve je to, očito, stvar subjektivne percepcije jer u obrazloženju dodjele 1,28 milijuna kuna piše sljedeće: 

'Glavni cilj koji se projektom želi postići prilagodba je proizvoda Look@ solarni fotostup zahtjevima tržišta, a koji predstavlja znatno poboljšanje u odnosu na alternative koje se nude te lansiranje istog na ciljano tržište kako bi se ostvario planirani rast i osigurala održivost poduzeća. Look@ fotostup je inovativan proizvod globalno, a čiji su ciljani segmenti 'pametni gradovi' i drugi pružatelji turističkih usluga. Pogonjen je solarnom energijom pa nema potrebe za dodatnim priključcima, korisnici se spajaju na Look@ stup preko vlastitog mobitela što omogućava individualno upravljanje fotografijama.'

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(50109, "");
Pregledaj komentare