Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay MOJ ViK SPLIT Vodovod i kanalizacija osnovali korisnički portal

MOJ ViK SPLIT Vodovod i kanalizacija osnovali korisnički portal

Predstavit će ga u petak

Vodovod i kanalizacija će u petak predstaviti korisnički portal 'Moj ViK Split'. na svojim mrežnim stranicama su osnovali portal za sve pravne i fizičke osobe, korisnike usluga Vodovoda i kanalizacije, na području četiri grada i deset općina. Web portal i aplikacija dio su mobilne i web platforme Smart City Grada Splita, a izrađeni su u sklopu procesa informatizacije i digitalizacije VIK-a kojom su unaprijeđeni odnosi s potrošačima, ostvarene značajne uštede u poslovanju i ubrzani brojni radni procesi (jednostavna i javna nabava, metodologija upravljanja projektima, zahtjevi za prekovremene sate, putni nalozi te aplikacije za evidenciju radnog vremena, za pravne poslove - CaseBlue, za ručne terminale, za ovjeravanje računa - eOvjera, za radne naloge, za vodne redare, za praćenje automobila, za komunikaciju s kupcima, GIS i KOM - Billing sustav).

Aplikacija 'Moj ViK Split' dostupna je na poveznici https://moj.vik-split.hr/login.

Aktivacijom korisničkog računa 'Moj ViK Split', potrošači Vodovoda i kanalizacije Split, čije usluge koriste četiri grada i deset općina, u svega nekoliko klikova imaju mogućnost potpunog uvida i kontrole računa VIK-a u svojim kućanstvima i tvrtkama, pregled neplaćenih računa, kao i pregled potrošnje vode i visine računa kroz mjesečne grafikone u odabranom vremenskom razdoblju, te mogućnost plaćanja računa bez naknade. Također, moći će putem internet bankarstva plaćati svoje mjesečne račune za vodoopskrbu i odvodnju online skeniranjem bar koda ili popunjavanjem uplatnice. Sve račune korisnici mogu preuzeti u PDF formatu za arhiviranje, a oni će i u aplikaciji biti vidljivi retroaktivno.

Web aplikacija svojim registriranim korisnicima također nudi poveznicu za aktivaciju usluge primanja mjesečnih računa VIK-a na mail, prijavu nepravilnosti iz obuhvata vodno-komunalnog redarstva, kao i poveznicu na najčešće postavljena pitanja potrošača.

Vaša reakcija na temu