Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay.com MUKE PO PACIJENTIMA 'Zvao sam splitsku bolnicu oko 130 puta. Nitko se nije javljao'

MUKE PO PACIJENTIMA 'Zvao sam splitsku bolnicu oko 130 puta. Nitko se nije javljao'

Morao je osobno otići na šalter

Splićanin tvrdi kako je traumatološku ambulantu u splitskoj bolnici radi dogovora oko termina pregleda zvao 130 puta, a da nitko nije podignuo slušalicu.

Naime, nakon što se ozlijedio i dobio uputnicu, rečeno mu je da se nakon tri dana javi ambulanti za traumatologiju na splitskim Firulama. Danima je uzalud zvao, pišu 24 sata.

- Prije nekoliko dana sam pao i izbio ključnu kost. Otišao sam na hitni kirurški odjel, pregledali su me, obavili posao i rekli mi da dođem na kontrolu za tri dana. Dali su mi internu uputnicu i poručili da se moram prijaviti telefonski. Priložili su i telefonski broj na kojeg bi se morao javiti i naručiti - priča  čitatelj.

Međutim, nije uspio dosegnuti do nekoga na drugoj liniji.

- Nitko mi se nije javljao. Nazvao sam taj broj dvadesetak puta i ništa. Odustao sam. Zatim je počela zvati moja majka i ona je zvala preko sto puta. Ništa - priča ozlojeđeni čitatelj.

Ustupio je i fotografiju mobitela na kojoj se vide deseci neuspješnih pokušaja spajanja linije.

- Nakon toga sam vidio da nema smisla i otišao sam osobno tamo, na Firule. Došao sam na šalter i pružio im uputnicu. Nakon nekog vremena su me primili, slikali i napisali sve što je bilo potrebno. Nemoguće ih je bilo dobiti telefonski. Čak sam se na Križinama, drugoj bolnici u sastavu KBC-a Split, požalio na nejavljanje pa su ih i oni pokušali dobiti, ali ništa. Kao da telefon nije u funkciji - ispričao je.

Iz 24 sata su odlučili provjeriti njegove navode i nazvati taj broj, koji je na stranicama KBC-a Split zaveden pod ‘Traumatologija - upis’. Bez odgovora.

Nazvali su zatim broj predstojnika Klinike za kirurgiju, odakle su upućeni na ravnateljstvo. Novi poziv rezultirao je brzim javljanjem iz ravnateljstva u kojem suporučili da ne mogu odgovoriti na pitanja o ispravnosti linije. Kazali su da se pošalje mail s upitima, a nakon zamolbe za brzim odgovorom, odvratili su  da ne garantiraju brzi odgovor te da će procijeniti važnost upita. Svejedno, poslali su ga. Nakon nekoliko minuta od odaslanog upita, opet su okrenuli broj traumatologije, za svaki slučaj.

Javila se ljubazna medicinska sestra koja se predstavila kao Marijana. Ispričala se zbog nedostupnosti.

- Ja sam sama na šalteru, dolaze stalno ljudi na preglede, a naručivanje preko telefona je nezgodno. Kažem im da se jave na taj broj oko 14 sati, ali oni zovu ujutro, kad je gužva. Trebale bi nam dvije osobe i javljamo se koliko uspijemo, Samo jučer sam imala 80 bolesnika. Žao mi je tih ljudi i potrudit ćemo se da manje čekaju - rekla je sestra Marijana.

Vaša reakcija na temu