Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Natalia Tafra Bazina nakon iskustva u KBC-u Split: 'U meni je kiptjela mješavina ljutnje, ogorčenja i tuge'

Natalia Tafra Bazina nakon iskustva u KBC-u Split: 'U meni je kiptjela mješavina ljutnje, ogorčenja i tuge'

Gradska vijećnica je kritizirala hrvatski zdravstveni sustav

Gradska vijećnica stranke Pametno Natalia Tafra Bazina na Facebooku je objavila članak o našem zdravstvenom sustavu kroz jedno svoje iskustvo iz KBC-a Split. Evo što je napisala...

- Prvo prošli tjedan odem na centralni prijem bolnice (btw to vam je sad u zgradi rodilišta, kad prođete caffe bar Biberon) kako bi se naručila za color doppler krvnih žila nogu. I znate kad su mi ponudili prvi slobodni termin? 21.3.2021. Dobro ste pročitali i ne, nisam pogriješila natipkati brojke. Rekoh, hvala, dajte taj termin nekom drugom. Očito moram to obaviti privatno.

Danas odem u bolnicu po nalaz mamografije koju sam obavila prošli tjedan (naručila sam se početkom godine, redovni pregled pa mi se nije žurilo) i onda opet te COVID-19 kontrole svaki put na ulazu u bolničku zgradu. Mladić u bijelom rezignirano ispunjava obrazac bez da me pita bilo što osim imena, temperaturu mi uopće ne mjeri, shvaća i on da je dio farse (dok ne prođu izbori virusa nema) i upućuje me u smjeru šaltera za preuzimanje nalaza. Imam što i vidjeti, red dužinom cijelog hodnika. Nakon 45 min čekanja stariji, umorni gospodin koji je bio ispred mene biva vraćen na početak reda jer ima onaj obrazac (onaj iz farse) s jučerašnjim datumom i mora uzeti novi, a dvije starije gospođe budu upućene na onaj centralni šalter s početka ove priče. Dakle, svi troje su 45 min bili u tom redu bez razloga. Naravno, unatoč ogromnoj gužvi i koloni koja je došla do samog ulaza u bolnicu, samo jedna sestra je radila za šalterom.

Ja sam srećom dobila nalaz i srećom je nalaz uredan (ako se netko možda brinuo), ali je u meni kiptjela mješavina ljutnje, ogorčenja i tuge.

Može li išta u ovoj državi funkcionirati kako treba, zašto jedan odjel može nalaze slati mailom (npr. centralni laboratorij), a u istoj ustanovi na drugom odjelu ljudi po sat vremena čekaju samo kako bi predignuli nalaz? Zašto se termini za preglede čekaju po godinu dana, gdje ide novac koji svaki mjesec uplaćujemo iz plaće za zdr. doprinos?

I da bude jasno, najmanje krivim osoblje za sve ovo, dobro znam da su oni suočeni s problemima iznutra i s pacijentima koji se iskaljuju na njima... Ja zamjeram upravljačkom kadru, cijelom sustavu i poltikanstvu koje je dovelo do ovakvog stanja.

Vaša reakcija na temu