Ivana Runjić, predsjednica Gradskog kotara Brda, na društvenim je mrežama obrazložila što je pošlo krivo oko uvođenja nove linije 3, zbog čega stanovnici ovog kvarta, kao i Neslanovca te Ravnih njiva negoduju. Nezadovoljni su kako mijenjanjem polazišne stanice, ali i prorjeđivanjem satnice. Umjesto svakih 20-ak minuta, ubuduće će voziti u razmaku od pola sata. Ali, kako nam je još otkrila, ni to nije sve.
- Na poziv Grada, kao i svi kotari, iznijeli smo naše prijedloge. Nakon prezentacije koju je održao gradonačelnik, tražili smo o sastanak oko linija, ali smo uporno odbijani. Konačno su nas danas primili u gradskoj firmi i otkrili da nisu zaposlili nove vozače kako je rečeno da će biti zbog dodatnih linija, nego su ih samo uveli. Zato ide rjeđe - prenijela nam je Runjić.
Na Facebooku je iznijela kronologiju događaja oko autobusnih linija.
'U svibnju 2023. godine kao Vijeće Gradskog kotara Brda u suradnji sa susjedima, Ravnim njivama i Neslanovcem, podnijelo smo prijedloge za linije javnog prijevoza, na temelju poziva gradske tvrtke 'Promet' za reorganizaciju mreže linija javnog gradskog prijevoza.
Kao predsjednici kotareva predložili smo autobusne linije koje bi uvelike koristile i olakšale svakodnevni život i kretanje građana ova tri kotara.
Zatražena je noćna linija br. 3, linija koja bi povezivala Brda i susjedne kotareve sa zapadom grada do kojeg je sada potrebno promijeniti dva autobusa (Poljud, bazeni, Marjan, srednje škole, Vojna bolnica, banovina, Jadran...) te izmjene u liniji br. 14.
Nakon iznošenja prijedloga od strane Grada u rujnu, do danas neumorno smo tražili termin za sastanak kako bi upozorili na nedostatke i spriječili nezadovoljstvo građana. Međutim, odgovore nikad nismo dobili.
Sporna linija br. 3, odnosno 3A, koju nismo ni tražili, trebala je prometovati svakih 20 minuta, a ne 30 minuta kako je jučer objavljeno u novom voznom redu.
Prisjetimo se, u rujnu je najavljeno zapošljavanje preko 40 novih vozača i nabava autobusa kako bi se mogle provesti nove linije i izmjene u postojećima.
No, netko gore je zaključio kako promjene u voznim linijama mogu (ili moraju?) raditi i bez zapošljavanja novih vozača, kako bi prividno bio revolucionaran. Provođenje ideja, a bez osnovnih preduvjeta... A sve to na štetu stanovnika koji sada više nemaju 58 polazaka autobusa dnevno, već 40.
Poredak bi trebao biti vrlo logičan, tražiti prijedloge građana i kotareva, zaposliti vozače i nabaviti autobuse te Provesti planirano', objavila je Runjić.