Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay / screenshot Nemir zbog SMS poruke, no ovog puta nije riječ o prevari

Nemir zbog SMS poruke, no ovog puta nije riječ o prevari

'Kako bismo prevenirali eventualnu pogrešnu interpretaciju, doradit ćemo sadržaj'

I dok se konstantno šire upozorenja na domišljate pokušaje prevara preko e-mailova i SMS poruka kojima prevaranti lažno se predstavljajući pokušavaju navesti potencijalne žrtve da na 'sumnjivim' web stranicama podijele svoje osobne, financijske ili sigurnosne podatke, stigao nam je sasvim suprotan primjer.

Čitatelj Dalmatinskog portala, čiji su podaci poznati redakciji Dalmatinskog portala, dobio je poruku s potpisom Croatia osiguranja. Bio je uvjeren da je jedna u nizu prevarantskih.

'U komunikaciji s Croatia osiguranjem ovaj ste broj naveli kao Vaš kontakt. Klikom na lik potvrdite točnost broja...', stajalo je u poruci. 

Ispostavilo se, srećom, da je bio u krivu. Stupili smo, naime, u kontakt s predstavnicima Croatia osiguranja, koji su potvrdili autentičnost. 

'Potvrđujemo da se radi o autentičnoj SMS poruci koju Croatia osiguranje šalje određenom dijelu klijenata u svrhu validacije broja mobitela. Ovu aktivnost poduzimamo kako bismo osigurali ispravnost kontakt podataka naših klijenata, a koje, uz njihovu suglasnost, koristimo za potrebe slanja važnih obavijesti poput podsjetnika na istek police osiguranja, podsjetnika na zakazane preglede i usluge po policama naših zdravstvenih osiguranja, informiranja o pogodnostima i slično', kazali su nam u Croatia osiguranju.

K tome, najavili su kako će doraditi sadržaj ispravne poruke kako bi prevenirali pogrešnu interpretaciju, odnosno kako bi klijentima bio još razumljiviji. 

Vaša reakcija na temu