Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Dean Bubić NESVAKIDAŠNJI IZLAGAČI NA SAJMU 'Ne prodajemo ništa, ne zarađujemo ništa, radimo za javni interes'
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

NESVAKIDAŠNJI IZLAGAČI NA SAJMU 'Ne prodajemo ništa, ne zarađujemo ništa, radimo za javni interes'

Volonteri Kreativnog društva obavještavali su ljude o ideji koja je javnog karaktera i tiče se dobrobiti svakog čovjeka

Sajam GAST se održao u Splitu u SC Gripe od 8. do 11. ožujka i na njemu su po prvi puta sudjelovali volonteri projekta Kreativno društvo.

Da ne bi sve prošlo u potrošačkom tonu pobrinuli su se volonteri Kreativnog društva koji su obavještavali ljude o mogućnosti izgradnje novog oblika društva kojeg su nazvali 'Kreativno'. Prema njihovim riječima, osvježenje je što na sajmu ovakvog karaktera netko promovira ideju ili proizvod kojem nije cilj profit ili prodaja određene robe. Volonteri su obavještavali ljude o ideji koja je javnog karaktera i tiče se dobrobiti svakog čovjeka. Kako kažu: 'Ne prodajemo ništa, ne zarađujemo ništa, radimo za javni interes'.

- Kreativno društvo novi je oblik društva u kojem vlada direktna demokracija, ono u kojem ljudi sami odlučuju o svojoj sudbini, u kojem je dobrobit čovjeka u svakom smislu na prvom mjestu. To je društvo u kojem apsolutno svi strateški resursi pripadaju zajednici i zajednica njima upravlja na vlastitu korist. Kreativno je društvo zasnovano na ravnopravnosti svih ljudi svijeta te na tome da svakom čovjeku moraju biti osigurane potpuno bezuvjetno sve osnovne egzistencijalne potrebe, počevši od stanovanja, struje, vode, hrane sve do osnovnog dohotka - naveli su.

Za razliku od sadašnjeg potrošačkog formata društva u kojem je čovjek sveden na pukog potrošača u kojem on troši i biva potrošen, kreativni format društva bit će, poručuju, zasnovan na potpuno drugačijim vrijednostima.

- Nadolazeća propast potrošačkog svijeta već je svima očita. Ako se društvo odluči za neaktivnost, uz očuvanje potrošačkog formata, zajamčeno je da se u bliskoj budućnosti cijela naša civilizacija privodi kraju svog postojanja. Navještaj ovih nepovratnih posljedica već se nazire, međutim čovječanstvo još uvijek ima šansu za promjenu smjera. Ideja Kreativnog društva je ujediniti cijelo čovječanstvo u društveno uređenje koje omogućuje čovjeku pravilan razvoj njegovih potencijala. Stvoriti preduvjete za stalan napredak čovječanstva u svakom smislu. Kreirati svjetsko uređenje dostojno ljudskog života, kako više nikada ne bismo morali prolaziti kroz torturu nametnutu od strane privatnih interesa - istaknuli su.

Ovaj događaj je, kako kažu sami volonteri, njima samima od velikog značenja u njihovoj namjeri da sve ljude na svijetu obavijeste o postojanju ovakvog društva i ove mogućnosti.

Vaša reakcija na temu