Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Novi set radionica i edukacija za studente i mlade: Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom i animacijom

Novi set radionica i edukacija za studente i mlade: Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom i animacijom

Sve edukacije održavaju se online preko Zoom platforme

Poduzetnički centar Split zajedno sa Studentskim poduzetničkim inkubatorom Ekonomskog fakulteta u Splitu, u sklopu projekta 'Studentski digitalni HUB', pripremili su novi set radionica i edukacija za studente i mlade. 

'Svibanj nam donosi novu temu mjeseca - 'Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom'. Digitalni marketing treba biti neizostavni dio poslovne strategije svakog suvremenog poduzeća. Osim što je znatno isplativiji u odnosu na klasični, offline marketing, jedna od njegovih najvećih prednosti je mogućnost preciznog mjerenja i analize rezultata. Zahvaljujući tome u svakom trenutku imamo preciznu informaciju što smo i koliko postigli s promidžbenim aktivnostima. Također, dobar digitalni marketing nezamisliv je bez grafičkih dizajnera u kreiranju sadržaja za digitalne kanale.

Stoga vam donosimo 5 radionica iz svijeta digitalnog marketinga i dizajna:

- 6. svibnja u 17h, 'Kreiranje sadržaja za društvene mrežama', u kojoj će Ivana Jalić, vlasnica marketinške agencije 'Laureli Corner', polaznicima dati pregled Instagrama, komunikacije i brendiranja koristeći Instagram, kako krenuti sa društvenim mrežama te kako kreirati sadržaj na primjeru alata 'Canva' 

- 11.  i 13. svibnja u 18h, 'Oglašavanje na društvenim mrežama' u kojima će Marko Krčmar, suvlasnik tvrtke 'Livmark', dati pregled marketinga na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn, kako kreirati i pokrenuti kampanju i prvi oglas na Facebooku te kako koristiti Linkedin za pronalazak posla

- 18. svibnja u 17h, 'Figma: iOS vs Android - What, why, how?' u kojoj će Petar Vrandečić, student Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku te zaposlenik tvrtke Reroot, dati pregled Figma platforme kroz usporedbu ova dva sustava na mobilnim aplikacijama. 

- TBD, Ivan Boban, Cosmic production, 'Google Analytics'

Sve edukacije održavaju se online preko Zoom platforme.

Svi polaznici koji prođu edukacije iz određenog područja dobit će potvrdu za sudjelovanje u vidu digitalno potpisane vjerodajnice sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021. - 2027.).

Prijave za navedene radionice mogu se pronaći na društvenim mrežama Studentskog poduzetničkog inkubatora.

Projekt 'Studentski digitalni HUB' je sufinanciran sredstvima Europskih snaga solidarnosti Europske unije, a provodi se kroz cijelu 2021. godinu', priopćili su iz Studentskog poduzetničkog inkubatora.

Vaša reakcija na temu