Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović NOVI ULAZ U SPLIT Ministar Butković na otvorenju radova u Vučevici: 'Spremni smo najesen kopati tunel'

NOVI ULAZ U SPLIT Ministar Butković na otvorenju radova u Vučevici: 'Spremni smo najesen kopati tunel'

Župan Boban poručio kako ovaj projekt više nitko ne može zaustaviti

Krenuli su radovi na poddionici čvor Vučevica - sjeverni portal tunela Kozjak, dijelu dionice od čvora Vučevica do tunela Kozjak. Dio je to prve faze projekta Novi ulaz u Split, koji se proteže od čvora Vučevica na autocesti A1 do Trajektne luke Split.

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković sudjelovao je danas na uvođenju u posao izvođača radova na poddionici. Istaknuo je kako vrijednost ugovora iznosi 3,48 milijuna eura bez PDV-a te kako je krajnji rok završetka prve faze 12 mjeseci. 

'Prvi dio koji je ugovoren pristup je samom tunelu. Obuhvaća nadvožnjak ispod autoceste, jednim dijelom devijaciju same autoceste i do samog portala tunela. 

U Hrvatskim cestama otvorene su ponude za tunel, dugačak 2,5 kilometra, čija je ukupna vrijednost između 80 i 90 milijuna eura, a što uključuje i spoj na državnu cestu D8. U ovom trenutku u fazi su evaluacije pristiglih ponuda. Čim se taj proces završi, donijet će se odluka o odabiru. Malo nas frustriraju žalbe koje očekujemo u svakom projektu pa tako i u ovome, no ne bude li ih, najesen smo spremni kopati tunel i završiti projekt u predviđenom roku', istaknuo je Butković. 

Na upit predstavnika medija je li istina da su Kinezi uvjerljivo najjeftiniji, uzvratio je potvrdno. Međutim, ponovio je, stručno povjerenstvo Hrvatskih cesta evaluira pristigle ponude. 

'Ja kao ministar ne mogu ulaziti u to niti davati ikakve ocjene. Bitno je da je sve transparentno i zakonito te da što prije dođemo do trenutka u kojem ćemo potpisati ugovor. Paralelno s potpisom zapalit ćemo prvu minu u tunelu', rekao je potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture. 

Poručio je ujedno kako se lokalno stanovništvo ne treba brinuti oko eventualnog ugrožavanja prometa u turističkoj sezoni. Naglasio je kako se očekuju dodatne gužve na autocestama zbog ulaska Hrvatske u Schengen, ali kako ih radovi neće dodatno pospješiti. 

Naveo je i da je župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban bio ustrajan. Naznačio je kako se intenzivno zalagao da projekt krene. 

'Shvaćamo potrebe ljudi ovog kraja, a činjenica je da je Split kao i njegova okolica, kada govorimo o prometnoj infrastrukturi, zanemarivan sve ove godine.

Očekuje nas brzo dionica Mravince - TTTS. U svibnju bi se trebalo početi raditi, a već su otvorene ponude i za drugu fazu. Riječ je o projektu vrijednom 40 milijuna eura. Uz to, Hrvatske ceste realiziraju projekt proširenja čvora Dugopolje, vrijedan 3,5 milijuna eura. I Dugopolje ćemo tako prilagoditi Splitu, odnosno činjenici da je drugi najveći grad u Hrvatskoj. Radimo, dakle, na više polja', iznio je. 

Župan Blaženko Boban, glasni zagovornik projekta Novi ulaz u Split, ustvrdio je kako je ovo uistinu važan dan za Splitsko-dalmatinsku županiju. 

'Ovaj projekt više nitko nikada ne može zaustaviti. Bude li određenih problema, radit će se na njihovom rješavanju. Pripremat ćemo i daljnje natječaje zahvaljujući Hrvatskim cestama i resornom ministarstvu. 

Cijela aglomeracija dobiva sada projekt koji zaslužuje. Od iznimnog je značaja i za niz drugih segmenata poput RCČO-a Lećevica koji je već krenuo s radom. Na ovaj način u dva pravca smanjuje se dovoz kamiona ondje za gotovo 50 kilometara. Neposredno je uz ovo gradilište i Firespill, jedan od najvitalnijih projekata u segmentu sigurnosti u cijelom jugoistočnom dijelu Europe, a ovaj prometni trak iznimno je važan i za taj projekt. 

Svakako, najvažniji je za stanovnike ovoga područja. Vidjeli smo što Tunel sv. Ilija znači za Imotsku krajinu - tako i ovaj kraj vapi za ovim projektom. Zasigurno će se ovdje i mladi ljudi vraćati zbog proboja tunela, zasigurno će turizam procvasti, zasigurno će se naći i poduzetničkih inicijativa', konstatirao je župan Boban. 

Vaša reakcija na temu