Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Obonjan postaje središte turizma vrhunskog ugođaja, prvi gosti dolaze na otok već sljedeće sezone

Obonjan postaje središte turizma vrhunskog ugođaja, prvi gosti dolaze na otok već sljedeće sezone

Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije - Sound Channel, nacionalni turistički operator - CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su projekta 'Obonjan Rivijera'

Potpisivanjem sporazuma u Šibeniku potvrđeno je pokretanje opsežnog projekta razvoja, kojim će otok Obonjan nadomak Šibenika postati turističko središte bazirano na ponudi najviše razine, temeljene na najkvalitetnijim sadržajima iz područja umjetnosti i glazbe, gastronomije i wellnessa. Domaći investitori i strani partneri najavljuju prve posjetitelje već u ljeto 2016. te godišnje ostvarenje od 120.000 noćenja i ukupni promet od preko 70 milijuna kuna.

Sporazum između Grada Šibenika, Sunčanog Hvara d.d. i Projekata Šibenik d.o.o., zahvaljujući kojem od danas kreću aktivnosti realizacije projekta turističke ponude Šibenika – otok Obonjan, potpisan je u Šibeniku.

- Rješenjem situacije Obonjana, uz TEF i osnivanje sveučilišnog studija, definirana je i treća ključna točka koja garantira bolju budućnost grada Šibenika. Pregovori su bili zahtjevni i trajali su oko godinu i pol dana uz ozbiljnu  suradnju svih gradskih odjela - rekao je gradonačelnik Željko Burić, zadovoljan što će razvojni potencijal Obonjana doživjeti svoju ekspanziju i donijeti  konkretnu korist gradu Šibeniku i cijeloj županiji.

Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije - Sound Channel, nacionalni turistički operator - CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su projekta 'Obonjan Rivijera' i uređenja njegove turističke infrastrukture. Riječ je o ulagačima s dugogodišnjom tradicijom i iskustvom na području razvoja i provedbe ovakvog tipa turističke ponude. 

Operativna kompanija Gratiosus ima iza sebe mnoštvo vrlo uspješnih projekata baziranih na ugostiteljstvu i glazbenom turizmu. Uz Gratiosus, nositelji projekta su vodeći europski turoperater CMT specijaliziran za organizaciju događanja i putovanja, posebice za mlade. Sound Channel pak iza sebe ima respektabilan portfolio glazbenih projekata poput organizacije Hideouta, Lost & Founda te Unknowna,  jedna su od vodećih svjetskih kompanija u toj grani poslovanja.

- Tijekom prve posjete Obonjanu 2012. godine stvorila mi se vizija kako bi otok trebao izgledati i što bi trebao ponuditi da postane poseban u svijetu i atraktivan posjetiteljima. Obonjan ima izuzetne prirodne ljepote koje ćemo oplemeniti potrebnom infrastrukturom, modernim i luksuznim smještajem, kvalitetnom hranom te kreativnim, umjetničkim i glazbenim sadržajima - rekao je Dan Blacklidge, direktor Sound Channela, dodajući da u sezoni 2016. godine planiraju osmotjedni rad, te računaju na 3000 noćenja tjedno, odnosno 140.000 noćenja godišnje. U 2017. godini investitori planiraju širenje sezone na period svibanj - listopad.

Važno je naglasiti kako projekt Obonjan neće biti dio Ultre, Unknowna, Hideouta ili bilo kojeg drugog glazbenog festivala iza kojih stoje pojedini investitori ovog projekta.  Riječ je o zasebnom projektu kroz čiji će koncept biti kreiran poseban, nov i iznimno  atraktivan sadržaj, no u sferi odvojenog djelovanja.

- Realizacijom planiranih sadržaja Obonjan će postati sadržaj svjetske turističke mape, pridonijet će turističkom razvoju Šibenika i okolnih gradova i mjesta. Posjetiteljima više nisu dovoljne samo prirodne ljepote, morate im pružiti i sadržaj, a ovaj projekt će obuhvatiti jedno i drugo. Pozitivni ekonomski učinci otvorit će nova radna mjesta i povećavati prihode građana Šibenika dok paralelno, novi projekt omogućava građanima Šibenika i njihovim posjetiteljima dodatnu zabavu - rekao je Hugo Baus, direktor Collegium putovanja.

- Hrvatska je do sada bila prepoznata kao destinacija obiteljskog turizma, a ovaj projekt plasirat će je u rangu sa svjetskim trendovima, odnosno kao urbanu i modernu destinaciju - naglasio je Kristijan Gržetić, promotor projekta, dodavši i da se na Obonjanu očekuju gosti visoke platežne moći, čije će zadržavanje u Šibeniku i cijeloj okolici nesumnjivo imati i pozitivan ekonomski učinak.

Nositelji projekta planiraju u najkraćem mogućem roku stvoriti uvjete za idiličnu, održivu i odmorišnu destinaciju baziranu na kreiranju posebnog i iznimnog ugođaja. U promotivnom i sadržajnom smislu, kroz ulaganja i promociju na globalnoj razini, ponudu sadržaja i glazbenih događanja, Obonjan će postati meka za potrošače iz cijelog svijeta. Investitori najavljuju velika ulaganja u promociju otoka i svih njegovih sadržaja, a čime žele dodatno ojačati domaću turističku ponudu i ojačati brand Hrvatske kao destinacije iznimnih prirodnih ljepota i iznimnog doživljaja, za usko definirane ciljne skupine. 

Otok Obonjan će biti prva otočna destinacija u ovom dijelu svijeta specijalizirana i infrastrukturno koncipirana za kreiranje i pružanje modernog turističkog doživljaja na područjima umjetnosti, glazbe, održivog življenja, wellnessa, gastronomije i tehnologije, za turiste i posjetitelje iz čitavog svijeta. 

Današnjoj konferenciji nazočio je i župan Goran Pauk, koji je potvrdio usklađivanje županijskog plana u smislu povećanja broja smještajnih jedinica na otoku Obonjan, s trenutnih 500 na mogućih 3000.

Vaša reakcija na temu