Potpisivanjem sporazuma u Šibeniku potvrđeno je pokretanje opsežnog projekta razvoja, kojim će otok Obonjan nadomak Šibenika postati turističko središte bazirano na ponudi najviše razine, temeljene na najkvalitetnijim sadržajima iz područja umjetnosti i glazbe, gastronomije i wellnessa. Domaći investitori i strani partneri najavljuju prve posjetitelje već u ljeto 2016. te godišnje ostvarenje od 120.000 noćenja i ukupni promet od preko 70 milijuna kuna.
Sporazum između Grada Šibenika, Sunčanog Hvara d.d. i Projekata Šibenik d.o.o., zahvaljujući kojem od danas kreću aktivnosti realizacije projekta turističke ponude Šibenika – otok Obonjan, potpisan je u Šibeniku.
- Rješenjem situacije Obonjana, uz TEF i osnivanje sveučilišnog studija, definirana je i treća ključna točka koja garantira bolju budućnost grada Šibenika. Pregovori su bili zahtjevni i trajali su oko godinu i pol dana uz ozbiljnu suradnju svih gradskih odjela - rekao je gradonačelnik Željko Burić, zadovoljan što će razvojni potencijal Obonjana doživjeti svoju ekspanziju i donijeti konkretnu korist gradu Šibeniku i cijeloj županiji.
Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije - Sound Channel, nacionalni turistički operator - CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su projekta 'Obonjan Rivijera' i uređenja njegove turističke infrastrukture. Riječ je o ulagačima s dugogodišnjom tradicijom i iskustvom na području razvoja i provedbe ovakvog tipa turističke ponude.
Operativna kompanija Gratiosus ima iza sebe mnoštvo vrlo uspješnih projekata baziranih na ugostiteljstvu i glazbenom turizmu. Uz Gratiosus, nositelji projekta su vodeći europski turoperater CMT specijaliziran za organizaciju događanja i putovanja, posebice za mlade. Sound Channel pak iza sebe ima respektabilan portfolio glazbenih projekata poput organizacije Hideouta, Lost & Founda te Unknowna, jedna su od vodećih svjetskih kompanija u toj grani poslovanja.
- Tijekom prve posjete Obonjanu 2012. godine stvorila mi se vizija kako bi otok trebao izgledati i što bi trebao ponuditi da postane poseban u svijetu i atraktivan posjetiteljima. Obonjan ima izuzetne prirodne ljepote koje ćemo oplemeniti potrebnom infrastrukturom, modernim i luksuznim smještajem, kvalitetnom hranom te kreativnim, umjetničkim i glazbenim sadržajima - rekao je Dan Blacklidge, direktor Sound Channela, dodajući da u sezoni 2016. godine planiraju osmotjedni rad, te računaju na 3000 noćenja tjedno, odnosno 140.000 noćenja godišnje. U 2017. godini investitori planiraju širenje sezone na period svibanj - listopad.
Važno je naglasiti kako projekt Obonjan neće biti dio Ultre, Unknowna, Hideouta ili bilo kojeg drugog glazbenog festivala iza kojih stoje pojedini investitori ovog projekta. Riječ je o zasebnom projektu kroz čiji će koncept biti kreiran poseban, nov i iznimno atraktivan sadržaj, no u sferi odvojenog djelovanja.
- Realizacijom planiranih sadržaja Obonjan će postati sadržaj svjetske turističke mape, pridonijet će turističkom razvoju Šibenika i okolnih gradova i mjesta. Posjetiteljima više nisu dovoljne samo prirodne ljepote, morate im pružiti i sadržaj, a ovaj projekt će obuhvatiti jedno i drugo. Pozitivni ekonomski učinci otvorit će nova radna mjesta i povećavati prihode građana Šibenika dok paralelno, novi projekt omogućava građanima Šibenika i njihovim posjetiteljima dodatnu zabavu - rekao je Hugo Baus, direktor Collegium putovanja.
- Hrvatska je do sada bila prepoznata kao destinacija obiteljskog turizma, a ovaj projekt plasirat će je u rangu sa svjetskim trendovima, odnosno kao urbanu i modernu destinaciju - naglasio je Kristijan Gržetić, promotor projekta, dodavši i da se na Obonjanu očekuju gosti visoke platežne moći, čije će zadržavanje u Šibeniku i cijeloj okolici nesumnjivo imati i pozitivan ekonomski učinak.
Nositelji projekta planiraju u najkraćem mogućem roku stvoriti uvjete za idiličnu, održivu i odmorišnu destinaciju baziranu na kreiranju posebnog i iznimnog ugođaja. U promotivnom i sadržajnom smislu, kroz ulaganja i promociju na globalnoj razini, ponudu sadržaja i glazbenih događanja, Obonjan će postati meka za potrošače iz cijelog svijeta. Investitori najavljuju velika ulaganja u promociju otoka i svih njegovih sadržaja, a čime žele dodatno ojačati domaću turističku ponudu i ojačati brand Hrvatske kao destinacije iznimnih prirodnih ljepota i iznimnog doživljaja, za usko definirane ciljne skupine.
Otok Obonjan će biti prva otočna destinacija u ovom dijelu svijeta specijalizirana i infrastrukturno koncipirana za kreiranje i pružanje modernog turističkog doživljaja na područjima umjetnosti, glazbe, održivog življenja, wellnessa, gastronomije i tehnologije, za turiste i posjetitelje iz čitavog svijeta.
Današnjoj konferenciji nazočio je i župan Goran Pauk, koji je potvrdio usklađivanje županijskog plana u smislu povećanja broja smještajnih jedinica na otoku Obonjan, s trenutnih 500 na mogućih 3000.