U sjeni izvanrednih gradskih izbora u Splitu događa se naizgled nevažna, ali za glavnu hrvatsku privrednu granu - turizam - zanimljiva i znakovita promjena. Naime, druga i najbogatija turistička zajednica, ona Splitsko-dalmatinske županije bira svog novog direktora.
Za mandat od četiri godine zainteresirani su dosadašnji direktor Joško Stella koji je na toj poziciji posljednjih deset godina, zatim bivši makarski gradonačelnik i saborski zastupnik Jure Brkan, marketinška djelatnica Ivana Vladović i bivša kandidatkinja HGS-a za dožupanicu i bivša predsjednica Zajednice obiteljskog turizma HGK-a Martina Nimac Kalcina, pišu 24sata.
O pobjedniku će odlučiti Turističko vijeće TZ Splitsko-dalmatinske županije koje čine Blaženko Boban, Lukša Novak, Nenad Nizić, Filip Bilanović, Marko Ožić Bebek, Toni Buljević, Toni Damjanić, Šime Klarić, Jurica Glavina, Ivica Tafra i Srećko Peko.
Posljednje desetljeće koliko je TZ SDŽ vodio Stella, županija je pretekla Primorsko-goransku te se popela na drugo mjesto po broju noćenja i dolazaka turista. Sad je odmah iza lstre. Time je Split, od tranzitnog grada, postao punokrvno turističko središte.
SDŽ je vodeća županija po broju edukacija i radionica za djelatnike u turizmu, a jedina je u RH napravila Studiju nosivih kapaciteta turizma te ima razvijenu strategiju razvoja održivog i kulturnog turizma.