Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović ODLUKA SUTRA: Tko će biti novi šef turizma Splitsko-dalmatinske županije?

ODLUKA SUTRA: Tko će biti novi šef turizma Splitsko-dalmatinske županije?

Posljednje desetljeće koliko je TZ SDŽ vodio Joško Stella

U sjeni izvanrednih gradskih izbora u Splitu događa se naizgled nevažna, ali za glavnu hrvatsku privrednu granu - turizam - zanimljiva i znakovita promjena. Naime, druga i najbogatija turistička zajednica, ona Splitsko-dalmatinske županije bira svog novog direktora. 

Za mandat od četiri godine zainteresirani su dosadašnji direktor Joško Stella koji je na toj poziciji posljednjih deset godina, zatim bivši makarski gradonačelnik i saborski zastupnik Jure Brkan, marketinška djelatnica Ivana Vladović i bivša kandidatkinja HGS-a za dožupanicu i bivša predsjednica Zajednice obiteljskog turizma HGK-a Martina Nimac Kalcina, pišu 24sata.

O pobjedniku će odlučiti Turističko vijeće TZ Splitsko-dalmatinske županije koje čine Blaženko Boban, Lukša Novak, Nenad Nizić, Filip Bilanović, Marko Ožić Bebek, Toni Buljević, Toni Damjanić, Šime Klarić, Jurica Glavina, Ivica Tafra i Srećko Peko.

Posljednje desetljeće koliko je TZ SDŽ vodio Stella, županija je pretekla Primorsko-goransku te se popela na drugo mjesto po broju noćenja i dolazaka turista. Sad je odmah iza lstre. Time je Split, od tranzitnog grada, postao punokrvno turističko središte. 

SDŽ je vodeća županija po broju edukacija i radionica za djelatnike u turizmu, a jedina je u RH napravila Studiju nosivih kapaciteta turizma te ima razvijenu strategiju razvoja održivog i kulturnog turizma.

Vaša reakcija na temu