Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
OMIŠKI VIJEĆNIK UPOZORAVA Još traju previranja oko konačnog izgleda obilaznice Omiša

OMIŠKI VIJEĆNIK UPOZORAVA Još traju previranja oko konačnog izgleda obilaznice Omiša

Ostaje za učiniti ono najbitnije, a to je zahtijevati, izlobirati i vjerovati da je ovaj kompleksan i zahtjevan cestovni rasplet nužno sprovesti u djelo. kaže Denis Dujmović

Denis Dujmović, gradski vijećnik Omiša, je u ime koalicije HDS-HSP, reagirao po pitanju gradnje omiške obilaznice. Navodi kako je Grad nakon niza lutanja i odbacivanja prijedloga konačno pozitivno reagirao na cjelovito i potpuno funkcionalno prometno rješenje omiškog cestovnog čvorišta. Tvrdnju potkrjepljuju zahtjevom Grada Omiša u sklopu III. izmjena i dopuna Prostornog plana Splitsko-dalmatinske županije koju je potpisao pročelnik upravnog odjela za komunalne djelatnosti i uređenje prostora Stipe Žuljević Mikas 11. prosinca 2019. godine.

- Ovim zahtjevom Splitsko-dalmatinska županija trebala bi izmijeniti, odnosno nadopuniti dio prometnih rješenja i koridora koji bi buduću brzu cestu Split-TTTS-Podstrana-Dugi Rat-Omiš iz pravca Splita u čvoru 'Zakučac' ('Omiš-centar') povezali na državnu cestu D70, a samim činom potpuno funkcionalno povezali s našim gradom i autocestom u čvorištu Blato n/C. U zahtjevu se spominje i hitna izgradnja dijela D70 i dvaju tunela dužine 50 m (tunel Priko) i 370 m (tunel Lisičina), što je dio buduće nužne korekcije državne ceste D70 na potezu D8 (Priko)-tunel Priko-tunel Lisičina do uklapanja na postojeću trasu državne ceste D70 u budućem čvoru 'Zakučac', koja je zbog znanih i neznanih političkih i prostorno planskih razloga 13. travnja 2013. godine izbačena iz prostornog plana Grada Omiša - poručuje Dujmović.


Navodi kako se opisani zahtjevi i predloženi koridori vežu na zahtjev da se i donja obilaznica Gradska luka-Planovo-Lisičina (D70) uvrsti u prostorni Splitsko-dalmatinske županije čijom bi se izgradnjom omogućilo da Fošal u budućnosti postane pješačka zona. Ovim zahtjevom, dodaje Dujmović, Grad Omiš napravio je samo malen iskorak prema implementaciji i sprovođenju onoga što mu u prometnom smislu nedostaje, a to je cjelovita i potpuno funkcionalna veza s potpuno slobodnim prometnim tijekom šireg područja grada, koji posebno u ljetnim mjesecima trpi enormne prometne gužve i zastoje. 

- Ostaje za učiniti ono najbitnije, a to je zahtijevati, izlobirati i vjerovati da je ovaj kompleksan i zahtjevan cestovni rasplet nužno sprovesti u djelo na ovakav način. Kao predsjednik ogranka HDS-a u Omišu i kao gradski vijećnik konstantno od 2013. godine ukazujem na ovaj kompleksan problem. Zalaganje za ovakvo rješenje ujedno je bio dio predizbornog programa HSP-a i HDS-a na prošlim lokalnim izborima u Omišu, pa sam kao takav indirektno završio u košu 'sabotera' i 'pametnjakovića'. Usprkos svemu borba za ovakvo rješenje na prestaje, a činjenice radi citirat ću riječi Ivana Kovačića, bivšeg Omiškog gradonačelnika izrečene prošle godine na sjednici županijske skupštine: 'Samo kreten može isprojektirati ovakvo prometno rješenje' - kaže Dujmović.


Zaključuje kako je politička poruka jasna: 'Dosta je javašluka, trgnimo se konačno dok ne bude prekasno!'

- Vjerujmo svojim vlastitim vizijama, spoznajama i rješenjima, jer iz Zagreba funkcionalan prometni tok tvoga i moga Grada ipak je puno teže vidjeti. Jesmo li iskreni, odvažni i nedvosmisleni pokazat će vrijeme -zaključuje Dujmović.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare