Denis Dujmović, gradski vijećnik Omiša, je u ime koalicije HDS-HSP, reagirao po pitanju gradnje omiške obilaznice. Navodi kako je Grad nakon niza lutanja i odbacivanja prijedloga konačno pozitivno reagirao na cjelovito i potpuno funkcionalno prometno rješenje omiškog cestovnog čvorišta. Tvrdnju potkrjepljuju zahtjevom Grada Omiša u sklopu III. izmjena i dopuna Prostornog plana Splitsko-dalmatinske županije koju je potpisao pročelnik upravnog odjela za komunalne djelatnosti i uređenje prostora Stipe Žuljević Mikas 11. prosinca 2019. godine.
- Ovim zahtjevom Splitsko-dalmatinska županija trebala bi izmijeniti, odnosno nadopuniti dio prometnih rješenja i koridora koji bi buduću brzu cestu Split-TTTS-Podstrana-Dugi Rat-Omiš iz pravca Splita u čvoru 'Zakučac' ('Omiš-centar') povezali na državnu cestu D70, a samim činom potpuno funkcionalno povezali s našim gradom i autocestom u čvorištu Blato n/C. U zahtjevu se spominje i hitna izgradnja dijela D70 i dvaju tunela dužine 50 m (tunel Priko) i 370 m (tunel Lisičina), što je dio buduće nužne korekcije državne ceste D70 na potezu D8 (Priko)-tunel Priko-tunel Lisičina do uklapanja na postojeću trasu državne ceste D70 u budućem čvoru 'Zakučac', koja je zbog znanih i neznanih političkih i prostorno planskih razloga 13. travnja 2013. godine izbačena iz prostornog plana Grada Omiša - poručuje Dujmović.
Navodi kako se opisani zahtjevi i predloženi koridori vežu na zahtjev da se i donja obilaznica Gradska luka-Planovo-Lisičina (D70) uvrsti u prostorni Splitsko-dalmatinske županije čijom bi se izgradnjom omogućilo da Fošal u budućnosti postane pješačka zona. Ovim zahtjevom, dodaje Dujmović, Grad Omiš napravio je samo malen iskorak prema implementaciji i sprovođenju onoga što mu u prometnom smislu nedostaje, a to je cjelovita i potpuno funkcionalna veza s potpuno slobodnim prometnim tijekom šireg područja grada, koji posebno u ljetnim mjesecima trpi enormne prometne gužve i zastoje.
- Ostaje za učiniti ono najbitnije, a to je zahtijevati, izlobirati i vjerovati da je ovaj kompleksan i zahtjevan cestovni rasplet nužno sprovesti u djelo na ovakav način. Kao predsjednik ogranka HDS-a u Omišu i kao gradski vijećnik konstantno od 2013. godine ukazujem na ovaj kompleksan problem. Zalaganje za ovakvo rješenje ujedno je bio dio predizbornog programa HSP-a i HDS-a na prošlim lokalnim izborima u Omišu, pa sam kao takav indirektno završio u košu 'sabotera' i 'pametnjakovića'. Usprkos svemu borba za ovakvo rješenje na prestaje, a činjenice radi citirat ću riječi Ivana Kovačića, bivšeg Omiškog gradonačelnika izrečene prošle godine na sjednici županijske skupštine: 'Samo kreten može isprojektirati ovakvo prometno rješenje' - kaže Dujmović.
Zaključuje kako je politička poruka jasna: 'Dosta je javašluka, trgnimo se konačno dok ne bude prekasno!'
- Vjerujmo svojim vlastitim vizijama, spoznajama i rješenjima, jer iz Zagreba funkcionalan prometni tok tvoga i moga Grada ipak je puno teže vidjeti. Jesmo li iskreni, odvažni i nedvosmisleni pokazat će vrijeme -zaključuje Dujmović.