Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Flickr.com OSOBA S INVALIDITETOM NIJE SE USPJELA UKRCATI NA TRAJEKT Stanovnici Koločepa opleli po Jadroliniji

OSOBA S INVALIDITETOM NIJE SE USPJELA UKRCATI NA TRAJEKT Stanovnici Koločepa opleli po Jadroliniji

'Odgovornost jednako snosi i Grad Dubrovnik te apeliramo i na gradonačelnika da nas napokon zaštiti'

Stanovnici najjužnijeg hrvatskog otoka Koločepa, ponovno se žale na Jadrolinijino ponašanje prema stanovnicima Elafita. Priopćenjem za javnost oglasili su se nakon jutrošnjeg isusktva jedne stanovnice Koločepa, koja je osoba s invaliditetom i koja se nije mogla ukrcati na brod Dora.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

'Nemar državnog brodara Jadrolinije prema stanovnicima otoka nije ništa novo u Hrvatskoj. Jutrošnji  nemili događaj iz Dubrovnika samo je jedan u nizu primjera odnosa prema lokalnom stanovništvu i  turistima. 

Poznato je kako liniju 807 ovog ljeta ponovo obavlja brod Dora umjesto broda Postira koji je kao i  prošle godine odveden na proljeće s Elafita pod izlikom godišnjeg servisa. Međutim, Postira je nakon  obavljenog servisa kao i prošle godine prebačena na šibensko područje do završetka turističke sezone.  Dora se pokazala neadekvatnom za liniju 807 zbog svojih iznimno loših maritimnih sposobnosti i  malog kapaciteta. Prije nekoliko dana dogodilo se da je zbog lošeg vremena linija 807 bila u prekidu,  dok su mali turistički brodovi bez problema plovili po Elafitima. 

Nemar Jadrolonije najbolje je vidljiv iz jutrošnjeg primjera iz luke Gruž. Na liniji s polaskom u 10 sati iz  Dubrovnika bio je prekomjeran broj putnika te je tridesetak ljudi ostalo na rivi. Među njima bila je i  jedna stanovnica Koločepa koja je invalid. Pokušala se na brod ukrcati s djetetom, međutim kad je  došla na red za ukrcaj posada je zatvorila vrata uz objašnjenje 'puni smo'. Putnica se obratila kapetanu uz objašnjenje da je invalid i da sad mora čekati u luci do 14 sati kako bi se ponovo pokušala  ukrcati na brod, no kapetan se samo bezosjećajno okrenuo i ostavio je na rivi s djetetom i ostalim  ljudima koji nisu bili sreće pronaći mjesto među 350 sretnika koji su se ukrcali na brod. 

Posada Dore započinje ukrcaj na brod petnaestak minuta prije polaska, što znači da je jedini način da  budete sigurni da ćete se ukrcati da stojite na nogama na suncu ispred broda. To sigurno nije ugodno  iskustvo ni za koga pa ni za invalide po trenutnim vrućinama. Kakva je slika o našem gradu i otocima turista koji su zajedno s lokalnim stanovncima ostali u ćudu na rivi? 

Trajekt Hanibal Lucić plovi na istoj ruti kao i brod Dora uz polazak u 9.30 iz Dubrovnika. Postavlja se  pitanje zašto službenici Jadrolinije nisu uputili dio putnika na trajekt kad su primijetili prekomjeran  broj prodanih karata. Odgovor je jednostvan. Nije ih briga. Jadrolinija ima praksu prodaje karata za  određeni datum, a ne za određeni polazak. To je apsolutno neodrživo jer na ovaj način nemaju  nikakvu kontrolu nad količinom prodanih karata za određeni polazak iz bilo koje luke. To znači da je  teoretski moguće da se na najprometnijoj liniji s polaskom u 10 sati iz Dubrovnika na ukrcaju pojavi 5  puta više ljudi od kapaciteta broda. 

Posada Postire je u prethodnim turističkim sezonama problem riješavala tako da bi ukrcaj počeo već u  9 sati te bi nakon što bi primjetili moguć prekomjeran broj putnika, dio ljudi preusmjeravali na trajekt.  Ponašanje posade broda Dora samo je slika nemara i ravnodušnosti Jadrolinije prema stanovnicima  Elafitskog otočja koja se nastavlja iz godine u godinu. Ne trebamo više ni napominjati činjenicu da  nam se novi brod obećava već dugi niz godina i da se vozimo brodovima čije se rezervne djelove redovno pronalazi u pomorskim muzejima. Odgovornost za to jednako snosi i Grad Dubrovnik te apeliramo i na gradonačelnika da napokon zaštiti stanovnike svoga grada od nemara Jadrolinije', stoji u priopćenju stanovnika Koločepa.

Vaša reakcija na temu