Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović OTVOREN SPOT SHOPPING MALL: Brojni kupci već prvog dana pohrlili u ovaj značajan objekt za čitavu Makarsku rivijeru

OTVOREN SPOT SHOPPING MALL: Brojni kupci već prvog dana pohrlili u ovaj značajan objekt za čitavu Makarsku rivijeru

U prilogu pogledajte fotogaleriju s otvaranja

U Makarskoj je danas otvoren SPOT Shopping Mall, novi trgovački centar, najveći trgovački centar na području od Splita do Dubrovnika.

Otvorili su ga zajednički u ime tvrtke Tommy Zoran Mamić, te makarski gradonačelnik Jure Brkan, koji je tom prilikom rekao:

- Oduševljen sam. Vrhunska je stvar što smo u teško vrijeme nakon koronavirusa danas ovim dobili 250 novih radnih mjesta, s ciljem da ih bude 300. Imali smo vječni problem parkinga u Makarskoj, pa valja naglasiti i da ovaj kompleks ima 350 parkirnih mjesta. Ovo što su gospodin Mamić i njihova firma napravili je za svaku pohvalu, više se neće za tako veliku kupovinu morati odlaziti u Split. Želim im puno sreće u njihovom radu i želim da drugi slijede njihov dobar primjer. Nadam se da ćemo nastaviti dobru suradnju Grada i kompanije Tommy. Čestitam im na hrabrosti za ulaganje, ali i i na vrhunskom načinu izvođenja radova koji su doveli do ovako značajnog objekta za grad i čitavu Makarsku rivijeru.

Nakon toga je Zoran Mamić uručio donaciju nogometnom klubu Zmaj u vrijednosti od 30.000 kuna, a cijelo prijepodne je centar bio pun brojnih uzvanika, ali i Makarana, koji su odmah pohrlili vidjeti ovo značajno zdanje.

Centar se prostire na preko 22.000 četvornih metara površine, sa 32 poslovna prostora. U centru se nalaze Tommy, Muller, New Yorker, Intersport, Deichmann, MASS, s.Oliver, Svijet Medija, Pepco, Lunaria i brojni drugi poznati brendovi, a vrijednost investicije iznosi preko 180 milijuna kuna.

Radno vrijeme centra bit će svaki dan od 9 do 22 sata, a kako je bilo na otvaranju možete provjeriti u fotogaleriji..

Vaša reakcija na temu