Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
OTVORENE PONUDE: Za izgradnju dionice ceste Dugi Rat - Omiš natječu se tvrtke iz Hrvatske, BiH i Kine

OTVORENE PONUDE: Za izgradnju dionice ceste Dugi Rat - Omiš natječu se tvrtke iz Hrvatske, BiH i Kine

Multimodalna platforma Splitske aglomeracije

U Hrvatskim cestama danas su otvorene ponude za izvođenje radova na projektu Izgradnja dionice Dugi Rat – Omiš od km 13+800 do km 16+836 i spojne ceste od DC8 (Dugi Rat) do čvora 'Dugi Rat', ukupne duljine cca 4,5 kilometara.

Riječ je o jednoj od faza strateškog projekta pod nazivom Multimodalna platforma Splitske aglomeracije - Brza cesta Solin - Stobreč - Dugi Rat – Omiš ukupne duljine od 22,5 kilometara te procijenjene vrijednosti u iznosu od 314,69 milijuna eura.

Na natječaj su se javile četiri tvrtke - Strabag iz Hrvatske, Euro - asfalt iz BiH, Texo Molior iz Hrvatske te kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation.

'Sukladno zadanim procedurama, po otvaranju ponuda slijedi evaluacija istih te u konačnici Odluka o odabiru i potpis Ugovora s odabranim izvoditeljem. Izgradnja dionice od Dugog Rata do tunela Komorjak obuhvaća više građevinskih dozvola odnosno faza izgradnje, a to su prelaganje i zaštita instalacija u vlasništvu HOPS-a, prelaganje i zaštita instalacija u vlasništvu HEP ODS-a, prelaganje i zaštita magistralnog vodovoda, te izgradnju trase ceste od državne ceste DC8 u Dugom ratu do čvora 'Dugi Rat' i dalje do tunela 'Komorjak'.

Spojna cesta započinje u naselju Dugi Rat na raskrižju s državnom cestom DC8 i ubrzo ulazi u tunel 'Dugi Rat' duljine 852 m. Nakon izlaska iz tunela trasa ceste vodi do čvora 'Dugi Rat', te dalje prolazi zaleđem naselja Dugi rat i vodi do tunela Komorjak gdje se spaja s izgrađenom dionicom. Na trasi se grade vijadukt „Dugi Rat“, vijadukt u čvoru 'Dugi Rat', vijadukt 'Rogač', vijadukt 'Vavlje', vijadukt 'Vojnovići', prolaz 'Duće', vijadukt 'Miterez', tunel 'Ljut 1', tunel 'Ljut 2', vijadukt 'Naklice' i dio tunela 'Komorjak' u kojem se trasa spaja s izgrađenom dionicom', poručuju iz Hrvatskih cesta.

Podsjećaju i kako se u narednom razdoblju, do 2030. godine, planira uložiti oko 735 milijuna eura u kapitalne investicije u izgradnju državnih cesta na području Splitsko-dalmatinske županije.

'Ovaj iznos osigurat će dovršetak ključnih strateških projekata te omogućiti pokretanje novih infrastrukturnih zahvata, s ciljem poboljšanja protočnosti prometa, sigurnosti i povezanosti unutar županije. Uz projekte izgradnje novih prometnica, za rekonstrukciju i obnovu postojećih državnih cesta u 2025. godini planirana su ulaganja u vrijednosti 74 milijuna eura', ističu iz Hrvatskih cesta.

Vaša reakcija na temu