Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay.com PARKING KAOS U Splitu je registrirano oko 16.000 skutera i motora, a samo je 300 parkirališnih mjesta

PARKING KAOS U Splitu je registrirano oko 16.000 skutera i motora, a samo je 300 parkirališnih mjesta

HSP-ovci predlažu rješenje

Splitski HSP-ovci upozoravaju kako je na području Splita registrirano oko 16 tisuća skutera i motora, ali da je broj legalnih mjesta za njihovo parkiranje manji od 300. 

Grad Split je mediteranski grad s velikim brojem skutera i motocikla, kojima je moguć brz i lagan prijevoz, poglavito u centru. Za uređenje takvih lokacija, treba samo dobra volja, minimalno znanje i novac za boju za asfalt. Zašto su Građani Splita, koji dolaze skuterom ili motociklom u centar grada, ili u svojim kotarevima prisiljeni svoja vozila kojekako ostavljati na pločnicima ili javnim prostorima, kršeći prometne propise i ugrožavajući sigurnost pješaka, napose majki s djecom ? Koliko je zajedničkih prostora u zgradama 'okupirano' skuterima, s posebnim naglaskom na prostore za odlaganje otpada koja su prvotno zamišljena kao 'zeleni otoci', a danas služe za parking i skladištenje skutera i motocikla - pitaju se u HSP-u.

Od gradske vlasti traže organizaciju i uređenje parkinga za skutere i motocikle, prvo u centru Grada pa dalje u svim gradskim kotarevima i mjesnim odborima. 

- Zašto takve lokacije ne bi bile uređene, asfaltirane, uredno označene, pa čak i natkrivene ? Novaca ima, parking zona naplate je svakim danom sve šira, prihodi naplate parkiranja eksponencijalno rastu, cijene parkinga su sve veće, a možda bi se našao i sponzor koji bi na takvoj lokaciji oglasio svoje proizvode i zauzvrat financirao uređenje takve lokacije? Normalno bi bilo da se u nedostatku parkirališta u centru grada potiče korištenje motora ili bicikla kako bi se smanjio prometni pritisak - poručuju HSP-ovci i pitaju se koristi li se naplata parkinga i skoro najveći prirez na plaće građana Splita u RH samo za plaćanje nabujale administracije umjesto za komunalno uređenje i organizaciju brzog, učinkovitog i jeftinog javnog prijevoza u gradu?

Zaključuju kako se nadaju da će na sljedećim lokalnim izborima upravo oni dobiti šansu za provedbu projekata za boljitak građana Splita.

Vaša reakcija na temu