Splitski HSP-ovci upozoravaju kako je na području Splita registrirano oko 16 tisuća skutera i motora, ali da je broj legalnih mjesta za njihovo parkiranje manji od 300.
Grad Split je mediteranski grad s velikim brojem skutera i motocikla, kojima je moguć brz i lagan prijevoz, poglavito u centru. Za uređenje takvih lokacija, treba samo dobra volja, minimalno znanje i novac za boju za asfalt. Zašto su Građani Splita, koji dolaze skuterom ili motociklom u centar grada, ili u svojim kotarevima prisiljeni svoja vozila kojekako ostavljati na pločnicima ili javnim prostorima, kršeći prometne propise i ugrožavajući sigurnost pješaka, napose majki s djecom ? Koliko je zajedničkih prostora u zgradama 'okupirano' skuterima, s posebnim naglaskom na prostore za odlaganje otpada koja su prvotno zamišljena kao 'zeleni otoci', a danas služe za parking i skladištenje skutera i motocikla - pitaju se u HSP-u.
Od gradske vlasti traže organizaciju i uređenje parkinga za skutere i motocikle, prvo u centru Grada pa dalje u svim gradskim kotarevima i mjesnim odborima.
- Zašto takve lokacije ne bi bile uređene, asfaltirane, uredno označene, pa čak i natkrivene ? Novaca ima, parking zona naplate je svakim danom sve šira, prihodi naplate parkiranja eksponencijalno rastu, cijene parkinga su sve veće, a možda bi se našao i sponzor koji bi na takvoj lokaciji oglasio svoje proizvode i zauzvrat financirao uređenje takve lokacije? Normalno bi bilo da se u nedostatku parkirališta u centru grada potiče korištenje motora ili bicikla kako bi se smanjio prometni pritisak - poručuju HSP-ovci i pitaju se koristi li se naplata parkinga i skoro najveći prirez na plaće građana Splita u RH samo za plaćanje nabujale administracije umjesto za komunalno uređenje i organizaciju brzog, učinkovitog i jeftinog javnog prijevoza u gradu?
Zaključuju kako se nadaju da će na sljedećim lokalnim izborima upravo oni dobiti šansu za provedbu projekata za boljitak građana Splita.