Pokušali smo provjeriti je li istina da spremnik za gorivo na benzinskoj crpki u Križnoj luci datira iz 1960. godine, no u INA-i na taj upit nisu odgovorili. Pitali smo i jesu li utvrdili zbog čega je došlo do puknuća, kao i daljnjim aktivnostima na sanaciji štete, odnosno, dizela koji je iscurio u more.
'U tijeku je istraga koja će utvrditi zbog čega je došlo do istjecanja goriva iz spremnika u more. INA sa svim uključenim službama već radi na sanaciji zahvaćenog područja.
Tvrtka CIAN od jučer s lokalnom dobrovoljnom vatrogasnom postrojbom naporno radi na suzbijanju i uklanjanju lokaliziranog onečišćenja. Dodatne brane se prikupljaju i dostavljaju na Hvaru u slučaju potrebe. Angažirali smo i naše društvo STSI, čiji je tim jutros započeo s čišćenjem pogođenog spremnika, što je nužan preduvjet za detaljni pregled.
Istovremeno, započeli smo pražnjenje preostalih spremnika. Nakon što se isprazne, u nedjelju ćemo nastaviti iskopavanje svih spremnika i započeti sveobuhvatnu sanaciju tla. S ciljem jačanja našeg tehničkog nadzora, jutros nam se pridružio i tim inženjera iz Rafinerije nafte Rijeka.
Kako bismo smanjili poremećaje uzrokovane zatvaranjem postaje u Hvaru, naše marinske postaje Vrboska-Marina i Jelsa radit će produženo, osiguravajući kontinuitet usluge do završetka sanacije. Također ćemo osigurati dodatne spremnike s plavim dizelom.
Ostajemo u potpunosti predani temeljitom i transparentnom procesu sanacije te ćemo nastaviti obavještavati o njezinom napretku', poručili su iz INA-e.