Na prijedlog aktualnog gradonačelnika Splita Tomislava Šute Vukovarska ulica postala je državna cesta. Uz nju, prekategoriziran je dio Put Mostina, Put Kamena i Dubrovačka ulica.
Šuta je ponosno istaknuo kako je na taj način Grad uštedio više od 30 milijuna eura. Naveo je štoviše kako je riječ o generacijskom ulaganju Hrvatskih cesta u Split.
'Grad Split dobiva novi prometni koridor dug 9,5 km: Poljud – Put Supavla – Hercegovačka – Zagorski put – Put Mostina – čvor Karepovac – Perun.
Ovim potezima napravljen je povijesni iskorak kojim započinjemo najveći investicijski ciklus u prometnu infrastrukturu Splita. Planirani su i manji zahvati kao što su nove rampe na ulazima u grad i izmjene prometne regulacije, što će rasteretiti promet na ulazu i izlazu iz Splita.
Ovim mandatom osiguravamo ulaganja koja će obilježiti generacije Splićanki i Splićana', poručio je.
Uz Šutu je bio i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Ivica Budimir koji je predočio što se sve gradi u Splitu i okolici.
Splitski gradonačelnik je rekao i da su prva vlast koja je pokrenula inicijativu prekategorizacije Vukovarske ulice.
Koncem sljedeće godine bi se 1100 metara ovog poteza od City Centra one, trebalo početi graditi, a paralelno još raditi na otkupu 400-tinjak metar, čime bi se konačno stavila točka na 'i' s najvećom splitskom ulicom.
U listopadu se očekuje i konkretan početak realizacije Zagorskog puta, male, ali važne prometnice za cirkulaciju u Splitu.
Trenutačna ulaganja Hrvatskih cesta u Split i okolicu iznose 160 milijuna eura, a kako je rekao Budimir, u narednom periodu je planirano čak 500 milijuna eura.