Tvrtka Apria iz Osijeka prije dvije godine je lansirala projekt Pointers. Riječ je o osobnom turističkom vodiču čiju kvalitetu potvrđuju podaci o skidanju ove aplikacije na iOS i Android uređaje.
- Objedinjujemo sedam platformi, te obrađujemo sve sadržaje ciljane destinacije za koje turistima želimo omogućiti najbolje i najtočnije moguće informacije. Lako je Splićanima pronaći neku prekrasnu plažu u blizini grada, međutim turistima ide to nešto teže, a ova aplikacija bi im trebala omogućiti sve informacije o njihovoj destinaciji - kazao nam je Krunoslav Weinpert, vlasnik tvrtke Apria.
Krenuli su s obradom otoka Krka, zatim Paga, a ubrzo će biti predstavljen projekt koji obuhvaća cijelu splitsku rivijeru...
- Obrađene su 153 plaže, 1300 GPS lokacija, uključene su biciklističke staze, javni gradski prijevoz, pa čak i sustavi plaćanja za razne korisnike. Jednostavno, turistima želimo otkrivati skrivena blaga naše zemlje, bilo da se radi o kvalitetnim restoranima i gastronomskoj ponudi ili lijepim plažama i ostalim prirodnim ljepotama - otkrio je Zlatko Šibalić, direktor prodaje ove tvrtke.
Aplikacija je dostupna na tri strana jezika, svaku godinu pokušavaju aplikaciju obogatiti jednim dodatnim stranim jezikom, a tvrtka Apria zapošljava niz mladih stručnjaka u IT sektoru...
- Osim toga, željeli smo pokazati, a mislim kako smo i dokazali to, kako se 'zelena' i 'plava' Hrvatska mogu povezati, pa makar i na ovaj način, kroz IT sektor - zaključio je Weinpert.