Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Potpisan ugovor za e-ticketing: 'Sustav u ovakvom obliku dosad nije postojao u Hrvatskoj'

Potpisan ugovor za e-ticketing: 'Sustav u ovakvom obliku dosad nije postojao u Hrvatskoj'

Posao su dobili KING ICT i Corvus info

U Splitu je danas potpisan ugovor za sustav e-ticketing koji bi splitskom gradskom prijevozniku trebao donijeti značajne uštede i podignuti razinu poslovanja na novu razinu. Ukupna vrijednost projekta je 23,7 milijuna s PDV-om, od toga EU sufinancira 60,48 posto ili 11,4 milijuna kuna bez PDV-a. Posao su na natječaju dobili KING ICT i Corvus Info. 

'Specifični ciljevi projekta su unaprjeđenje dostupnosti javnog prijevoza, povećanje informiranosti putnika, unaprjeđenje sustava upravljanja podacima i podizanje svijesti o prednostima korištenja javnog prijevoza. Sustav e-ticketinga ima sedam podsustava, a Promet će ih implementirati odjednom, što je svojevrsna specifičnost, istaknuo je direktor gradskog prijevoznika Miroslav Delić

'Ovaj sustav u ovakvom obliku nije dosad postojao u Hrvatskoj. Sve druge tvrtke su ga uvodile po podsustavima dugi niz godina, neki čak po desetak godina, no mi smo tvrtka koja je bila u stanju stečaja i nismo imali vremena za neke dugotrajne procese. Morali smo brzo djelovati jer smo htjeli od najgore firme u Splitu doći do najbolje. Zato smo se odlučili na jedan vrlo zahtjevan projekt koji iziskuje dosta napora te će na njemu biti dosta posla u prvih godinu dana. No, to je bio jedini način da riješimo probleme u Prometu', kazao je Delić. 

Zahvaljujući novom sustavu bit će moguće kupiti karte putem aplikacije na mobitelu, a na najfrekventnijim mjestima bit će postavljeni automati za prodaju karata. Kompletni vozni park Prometa, svih 155 vozila bit će opremljeno novim sustavom. Sustav informiranja putnika sastoji se od informacijskih ekrana na autobusnim terminalima i kolodvorima, u vozilima i na autobusnim stajalištima te od integrirane aplikacije za pametne telefone za online kupnju karata i najavu dolazaka autobusa na autobusna stajališta. 

'Zajednički sustavi će nam kao tvrtki donijeti veliki napredak u smislu brojanja putnika na pojedinim linijama, tu je i sustav za naprednu analitiku i izvješćivanje, sustav za organizaciju i upravljanje resursima te sustav upravljanja voznim parkom. Ovo pokazuje sveobuhvatnost ovog projekta. Rok za implementaciju je 12 mjeseci. To je ambiciozan rok. Vremena nemamo za odugovlačenje', kazao je Delić. 

Iznio je sve što se napravilo u Prometu otkako ga je preuzeo. 

'U proljeće 2019. smo bili jednom nogom u stečaju, trebali smo napraviti strateški plan da bi tvrtku doveli na razinu najboljih. Racionalizirali smo troškove, uspostavili likvidnost koje prije nije ni bilo, Grad je uskakao i plaćao dobavljače, dogovorili smo novi kolektivni ugovor i riješili obveze prema radnicima u milijunskim iznosima, riješili nagomilane dugove prema dobavljačima koji su dosegnuli 30 milijuna kuna. Prijetila je obustava isporuke dijelova, goriva i ostalog. Izradili smo plan restrukturiranja u svakom segmentu, novu organizaciju i sistematizaciju, ukinuli smo više od 100 radnih mjesta, izradili smo program zbrinjavanja viška radnika. Imamo ambiciozan plan nabave novih autobusa. U posljednje vrijeme nabavljeno je šezdesetak novih autobusa, a neću pretjerati ako kažem da očekujemo još  nekoliko desetaka novih autobusa. Tu je i projekt izgradnje nove garaže na Dračevcu, radimo na tome. Za mjesec i pol ćemo predstaviti idejno rješenje. Radi se, dakle, o sveobuhvatnom procesu. Kada se završi, Promet će biti na razini najboljih firmi, neće više biti opterećenje ni Gradu, ni korisnicima, a ni samim radnicima. Bez podrške suvlasnika ovo ne bi bilo moguće. Hvala i radnicima koji su imali vjeru u nas da ćemo ovo izgurati', kazao je Delić. 

Par riječi rekli su i predstavnici KING ICT-a i Corvus Infa Ivan Ivković i Damir Gužvinec

'Ovo je velika stvar za Promet i Grad Split. KING ICT s partnerom nastavlja ovim projektom implementaciju naprednih informacijsko-komunikacijskih rješenja u prometnom sektoru. Imamo prometna rješenja u ZET-u Zagreb i HŽ Putničkom prijevozu. Oba su sustava e-ticketing, no ovdje se po prvi put radi o sveobuhvatnom, integriranom, naprednom tehnološkom rješenju koje obuhvaća niz procesa, aktivnosti, podataka, tehnoloških izazova. S tehničko-tehnološke strane imamo sedam područja. Građani će imati lakšu dostupnost usluga javnog prijevoza, niz kanala prodaje karata, jednostavnost. S druge strane, najvrjedniji dio ovog sustava jest napredni izvještajno-poslovni sustav. Nakon implementacije ovog projekta vodstvo Prometa Split dobit će niz korisnih informacija kojima će moći učinkovitije upravljati resursima. Moći će efikasnije poslovati, imati financijske uštede i pružiti bolje usluge građanima. Lakše će se upravljati prometom. Ovo će biti veliki iskorak u tehnološkom i prometnom smislu. Siguran sam da ćemo uz jedan partnerski i profesionalan odnos do kraja zadovoljiti naručitelja, a u konačnici i same korisnike. Stojimo čvrsto da ćemo ga izvesti do kraja', kazao je Ivković. 

'Drago mi je da ćemo doprinijeti ovom projektu. Corvus info ima značajne reference i kompetencije u razvoju 'front end' dijela aplikacija s naglaskom na rješenja koja u sebi sadržavaju plaćanje. Mi smo s ICT-em odradili nekoliko projekata. Dobro se poznajemo i razvijamo kompetencije. Vjerujem da ćemo uspješno odraditi sve potrebno, nadam se i malo više', kazao je Gužvinec.


Vaša reakcija na temu